دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۳ سی و سوم (33)

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۳ سی و سوم (33)

دانلود سریال جیران قسمت 33 سی و سوم قسمت ۳۳ (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۳ سی و سوم (33)

دانلود سریال جیران قسمت 33 سی و سوم

سریال جیران از سریال های پر ببننده شبکه نمایش خانگی بوده که توسط اقای حسن فتجی کارگردانی شده و توانسته این وزها به یکی از پر بیننده ترین سریالهای شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.

آقای حسن فتحی که در سالهای اخیر با ساخت سریالهای ژانر تاریخی عملکرد درخشانی داشته است او که در کارنامه خود سریال پر بیننده شهرزاد را در کارنامه دارد حالا به سریال جیران گام مهمی را برداشته است و با گروهی از بازیگر محبوب سینما به داستان عشقی ناصرالدین شاه پرداخته است.

حضور بهرام رادان و پریناز ایزدیار و بسیاری از ستاره های سینما در این سریال از نقاط قوت جیران محسوب میشود. این جموعه برای مدتی توقیف شد بولی در نهایت رفع توقیف گردید و پخش آن ادامه یافت.

حسن فتحی فیلمنامه ی جیران را به همراه احسان جوانمرد نوشته که از آثار قبلی او می توان به مجموعه ی «بانوی عمارت» ساخته ی عزیزالله حمیدنژاد اشاره کرد، یک سریال تاریخی دیگر در حال و هوای دوران قاجار که در سال ۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شد و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه گشت. همزمان با انتشار قسمت اول سریال جیران، همایون شجریان که به عنوان خواننده با این پروژه همکاری داشته، تیتراژ پایانی آن را در اینستاگرام خود منتشر کرد. آهنگساز این قطعه فردین خلعتبری است و ترانه ی آن را امیرحسین اللهیاری سروده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *