دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۷ سی و هفتم قسمت 37 ویدائو

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۷ سی و هفتم قسمت 37 ویدائو

دانلود سریال جیران قسمت 37 سی و هفتم قسمت ۳۷ (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم سریال جیران را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۷ سی و هفتم قسمت 37 ویدائو

دانلود کامل سریال جیران قسمت 37

توضیحاتی درباره سریال جیران

سریال جیران جدیدترین کار آقای حسن فتحی کارگردان شناخته شده کشورمان بوده که در ژانر تاریخی عاشقانه تولید شده است.

در این سریال چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون حضور داشتند و موفق شده جایگاه مهمی را در شبکه نمایش خانگی به‌دست‌آورد.

حسن فتحی که قبلاً با  سریال شهرزاد موفق شد نشان بدهد کارگردان کاربلدی است حالا با سریال جیران در شبکه نمایش خانگی گام برداشت و دومین تجربه خود را در این عرصه به دست آورد.

حضور بهرام رادان و پریناز ایزدیار به عنوان بازیگران نقش اصلی به فروش و دیده شدن سریال افزوده است.

گفته می‌شود که حسن فتحی به شهاب حسینی برای بازی در سریال جیران پیشنهاد داده ام بر سر قرارداد با یکدیگر توافق نکردند و آقای فتحی بهرام رادان را جایگزین شهاب حسینی کرده است.

سریال جیران برای مدتی به علت سرقت ادبی داستان توقیف شده بود که در نهایت با رضایت شاکی مشکل برطرف شد سریال جیران درباره داستان عاشقانه ناصرالدین شاه با همسران خود می باشد.

داستان

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *