دانلود کامل سریال خون سرد قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل قسمت چهرارم سریال خون سرد قسمت ۴ | قسمت 4 سریال خونسرد با کیفیت عالی و لینک مستقیم را در اینجا دریافت کنید.

دانلود کامل قسمت سوم سریال خون سرد

سریال خون سرد نام سریالی است که پخش خود را 28 مرداد در پلتفرم فیلم نت آغاز کرده است. این سریال که یک سریال پلیسی جنایی است، توسط امیر حسین ترابی کارگردانی شده است.

علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشاد مهر نویسندگان «خون سرد» هستند. سریال خون سرد محصول ۱۴۰۱ شبکه نمایش خانگی «فیلم نت» به کارگردانی «امیر حسین ترابی» و تهیه کنندگی «بهمن کامیار» در ژانر پلیسی – جنایی است.

سریال خون سرد با ماجرای تحقیقات سرگرد «امیرعلی طلوعی» با بازی شهرام حقیقت‌دوست روی یک پرونده قاچاق دختران آغاز شد. این سریال در همان قسمت اول قصه را خیلی زود شروع کرد و با نمایش صحنه مبهمی مربوط به مجازات و احتمالا شکنجه یک فرد، در نقطه شروع به تماشاگر نشان داد که قرار نیست با یک قصه پلیسی ساده طرف باشد.

سریال خون سرد پرجزئیات و خوش‌ ریتم آغاز شد و شروع امیدوارکننده‌ای داشت. اتفاق مرموز پایانی که انتهای این قسمت را به اولین سکانس سریال پیوند می‌داد، کشش تماشای ادامه قصه را در مخاطب ایجاد کرد. اگر این مجموعه مانند «حرفه‌ای» در پایان هر قسمت با اتفاقی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌ بینی همراه باشد، می‌تواند آن کشش را تا پایان حفظ کند و مخاطب را به دنبال خود بکشاند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *