دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۹ نهم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 9

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۹ نهم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 9

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۹ نهم (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 9

سریال شهباز به قسمت نهم رسیده است سریال تلویزیونی که توسط حمیدرضا لبافی کارگردان سرشناس کشورمان تولید شده و در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای از شبکه اول سیما پخش میشود.

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۹

صبر کنید ویدیو لود شود…

لینک دانلود تا دقایقی دیگر درج میشود

زمان پخش این سریال هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه می باشد.

داستان سریال درباره یک کاراکتری به نام نجوا بوده که یک دانشجوی بسیار باهوش و نخبه می باشد که در زمینه برنامه نویسی فعالیت دارد یکی از دوستان او در یک شبکه خرابکاران اینترنتی عضویت دارد که بعد از مدتی به صورت مشکوک در تصادف فوت می‌کند این دختر نخبه تلاش می‌کند که پلیس را متقاعد نماید که دوستش با یک نقشه توسط گروه‌های هکر به قتل رسیده است.

مینا خدیوی، نویسنده سریال شهباز به جام جم چنین گفته: می‌توانم بگویم تا به حال سریالی در این حوزه که بر مبنای واقعیت باشد نداشتیم. مبنای عمده کارهایی که ساخته شده تخیل بوده است. ما تلاش کردیم خطراتی که در بستر فضای مجازی وجود دارد و ما روزانه با آنها مواجه می‌شویم اما از آنها غافل هستیم را مطرح کنیم. نقاط آسیب‌پذیر مردم در سنین و صنف‌های مختلف را در مواجهه با فضای مجازی نشان دادیم. از این منظر می‌شود گفت «شهباز» کاری جدید و متفاوت است.

برای نگارش این قصه تقریبا دو سال کارهای کارشناسی انجام دادیم و مطالعات مختلف داشتیم. چند پرونده در حوزه‌های مختلف آسیب‌های سایبری را بررسی کردیم. می‌توانم بگویم تقریبا از همه آنها در این کار استفاده کردیم.

شخصیت‌ها در سریال شهباز واقعی نیستند اما نوع شخصیت‌پردازی‌شان الهام‌گرفته از قهرمان‌های حقیقی بوده که در دستگیری مجرمان سایبری نقش داشتند.

زمان پخش

بازپخش سریال شهباز : ساعت 2:15 بامداد 09:45 صبح و 14:35 ظهر

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال 1401 صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست و غزال نظر از جمله بازیگران جدیدترین سریال شبکه یک سیما هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *