دانلود کامل سریال مهمونی ۲ قسمت ۱ (فصل دوم مهمونی) 1402

دانلود کامل سریال مهمونی ۲ قسمت ۱ (فصل دوم مهمونی) 1402

فصل دوم سریال مهمونی که با نام مهمانی 2 شناخته میشود در عید نوروز 1402 منتشر شده است ایرج طهماسب کارگردان سرشناس کشورمان که با ساخت فیلم و سرایلهای عروسکی شناخته میشود تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد و نشان داده که هر فیلم و سریالی ساخته استقبال گسترده ای از آن صورت گرفته است.

فصل اول سریال مهمونی به شدت مورد استقبال قرار گرفت و فروش بسیار زیادی داشت و در عید نوروز سال گذشته پخش شد و حالا فصل دوم مهمانی با توجه به استقبال مردم ساخته شده است.

دانلود کامل سریال مهمونی ۲ قسمت ۱

دانلود با لینک مستقیم

“بابا! چی میگیری؟” طهماسب بعد از «جانم» می گوید: «برنامه دیگه ای است پدر». وقتی دخترش از او می‌پرسد که آیا می‌خواهی در مورد برنامه در دست اجرا توضیح بدهی، طهماسب اخم می‌کند و می‌گوید: «نه! اما دختر می پرسد: عروسک داری؟ طهماسب با شوق گفت: داریم. و این شروع فصل اول برنامه ای به نام مهمونی است، چند روز پیش خبر خوبی برای نوروز 1402 منتشر شد و آن پخش فصل دوم برنامه مهمونی بود. پلت فرم شبکه خانگی ایرج طهماسب پس از پایان همکاری با تلویزیون و پایان ساخت «کلاه قرمزی» سال گذشته به نقطه عطفی رسید و سریال «پارتی» را با عروسک های جدید در فضایی متفاوت روی پلتفرم نماوا تولید کرد. 4 قسمت اول این مجموعه در نوروز 1401 منتشر شد و پخش هفتگی آن تا آغاز مهر ادامه داشت.

حالا پلتفرم فیلیمو اعلام کرده که در کنار نماوا میزبان «مهمونی» شده است. قسمت اول از فصل جدید «مهمونی» سه‌شنبه، یکم فروردین، ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد. ‌

عوامل برنامه مهمومی

حسن خدادادی، تهیه‌کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند. همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید مهمونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا