دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۴ (تلوبیون) قسمت 34 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۴ (تلوبیون) قسمت 34 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۴ (تلوبیون) قسمت 34 گیل دخت

قسمت 34 سریال گیلدخت را در این صفح تماشا و دانلود کنید سریال گیلدخت سریال عاشقانه و تاریخی درباره گلنار و اسماعیل بوده که امشب از شبکه یک پخش شد و کسانی که نتوانستند قسمت 34 سریال گیلدخت را تماشا کنند در این صفحه دانلود کنند.

قسمت 34 سریال گیلدخت

دانلود با کیفیت480p
331.67mb

دانلود با کیفیت720p
485.11mb

دانلود با کیفیت1080p
757.83mb

«گیل دخت» سریال تاریخی شبکه یک سیما به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال برون مرزی صدا وسیما است. مجید اسماعیلی به عنوان نویسنده سریال هایی چون «سرقدشت» و «مهکمین» با تلویزیون همکاری کرد و در اولین تجربه کارگردانی اش سراغ یک ملودرام عاشقانه و تاریخی رفت.

فتحعلی شاه دومین پادشاه قاجار و مظفرالدین شاه پنجمین پادشاه این سلسله بود و از تولد این دو پادشاه قاجار بیش از 80 سال فاصله است. همچنین تاج الدوله، همسر فتحعلی شاه، گرجی متولد اصفهان بود. بنابراین نمی توان طاووس الملوک از سریال گیلدخت که خواهر مظفرالدین شاه است، همان همسر فتحعلی شاه باشد. به نظر می رسد طاووس الملوک از شخصیت های خیالی این سریال باشد.

از آنجا که در این دوران‌ها وابستگان دربار و حاکمیت این اجازه را داشتند که حتی به خانه‌های مردم نیز که رعایای حکومت خوانده می‌شدند، تعدی کنند، فیلمساز در زیرلایه‌های مضامین داستانی خود، به لزوم حفظ رعایت خانه و خانواده و همچنین به موضوع امنیت بعنوان یک اصل مهم برای زیست اجتماعی و فردی بشر پرداخته است.

در خانه تقی خان برخلاف جامعه مردسالار گذشته ایران، زن جایگاه ویژه و والایی دارد. از گلنار دختر عزیزدردانه خان گرفته تا همسر و مادر او.  گلنار قهرمان داستان گیل‌دخت است. فیلمساز برای نزدیکی و همذات پنداری بیشتر مخاطب با این دخترگیلانیِ خان زاده نریشن‌هایی را از زبان او در داستان گنجانده است تا مخاطب با شنیدن صدای ذهن و قلب این دختر همواره در تنهایی‌ها، نبردها و دودلی‌هایش همراه او باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *