دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۵ (تلوبیون) قسمت 35 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۵ (تلوبیون) قسمت 35 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۵ (تلوبیون) قسمت 35 گیل دخت

قسمت 35 سریال گیلدخت را در این صفحه دانلود و تماشا کنید سریال تلویزیون گیلدخت امشب پنجشنبه پخش شد و کم کم به قسمت های پایانی نزدیک میشود.

سریال گیلدخت نسبت به سایر سریالهای تلویزیونی مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از مردم از دیدن این سریال لذت بردند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۵

دانلود با کیفیت480p
373.05mb

دانلود با کیفیت720p
545.16mb

دانلود با کیفیت1080p
850.47mb

پخش آنلاین

جالب است بدانید سریال گیل‌دخت که از شبکه‌های یک و آی فیلم روانه آنتن می‌شود با ۳۸.۴ درصد بیننده خالص در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های نیمه دوم بهمن قرار دارد. بیننده خالص یعنی مخاطبانی که به هر نحوی از شبکه‌های یک و آی فیلم به صورت مجزا یا گاهی از یک شبکه آن را دنبال کرده اند.

سریال «گلیدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی که به شکل هفتگی از شبکه یک پخش می‌شود در حال حاضر پربازدیدترین سریال بارگذاری شده در پلتفرم «تلوبیون» است. این سریال با عبور از 5 و نیم میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیون در ماه‌های گذشته به شمار می‌رود. نخستین قسمت این سریال 312 هزار بار و آخرین قسمت آن 190 هزار مرتبه مشاهده شده است.

از میان بینندگان خالص سریال گیل‌ دخت نیز ۸۶.۳ درصد در حد زیاد از آن رضایت داشته اند. سریال شهباز از شبکه یک با ۱۸.۲ درصد، چشم بندی از شبکه ۳ با ۱۴.۸ درصد و کتونی زرنگی از شبکه ۳ با ۱۳.۸ درصد در رتبه‌های بعدی پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار دارند.

بازیگران سریال گیلدخت

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل‌دخت» ایفای نقش می‌کنند، به سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رؤیا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی و مرتضی نجفی می‌توان اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *