دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۷ (تلوبیون) قسمت 37 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۷ (تلوبیون) قسمت 37 گیل دخت

قسمت 37 سریال گیلدخت به اوج داستان رسیده است امشب 25 اسفند 1401 سریال گیلدخت مخاطبانش را غافلگیر کرد سریال هیجان انگیز و جذابی که بدون شک یکی از پر مخاطب ترین سریالهای تلویزیونی بوده که در یک سال گذشته پخش شده است و در اواخر اسفند ماه بر روی انتن میرود امشب پنجشنبه نیز این سریال پخش شد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۷

[دانلود قسمت 37 کیفیت 1080p]

[دانلود قسمت 37 با کیفیت 720p]

[دانلود قسمت 37 با کیفیت 480p]

گیلدخت به داستان عاشقی اسماعیل و گلنار میپردازد همچنین کینه آصف میرزا را روایت میکند که دردسرهای زیادی بر سر راه آنها درست میکند این سریال را برخی از مخاطبان شبیه سریال جیران میدانند.

جالب است بدانید که سریال گیلخت در بین سریالهای پخش شده از تلویزیون بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

رضایت حد اکثری مخاطبان

سریال «گیل‌دخت» که از شبکه‌های یک و آی فیلم روانه آنتن می‌شود با ۳۸.۳ درصد بیننده خالص در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های نیمه دوم اسفند قرار دارد. بیننده خالص یعنی مخاطبانی که به هر نحوی از شبکه‌های یک و آی فیلم به صورت مجزا یا گاهی از یک شبکه، آن را دنبال کرده‌اند. از میان بینندگان خالص سریال «گیل‌دخت» نیز ۸۸.۳ درصد در حد زیاد از آن رضایت داشته اند.

گیلدخت در سکوت خبری تولید شد. این مجموعه به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و پیش تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع و از اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورد و پس از حدود ۲سال تصویربرداری آماده پخش شد.

نویسنده این سریال مجید آسودگان است که برای نگارش فیلمنامه حدود ۵سال زمان گذاشته است از جمله کارهای این نویسنده خلاق می توان به سریال های چادر گلدار، راه و بی راه اشاره کرد. این مجموعه در ۶۵ قسمت نوشته و تولید شده است.

زمان پخش

سریال تلوزیونی «گیلدخت» که پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها، از شبکه یک سیما و آی‌فیلم پخش می‌شود، با داستان دلدادگی گلنار به میرشکارِ پدرش، اسماعیل، شروع می‌شود و با حمله آصف میرزا به عمارتِ خان، ادامه می‌یابد. گلنار که دختر نازپرورده و پرافاده‌ای ا‌ست و سخت‌ترین کار زندگی‌اش بلندکردن قاشق نقره بوده، به خواست تقدیر، چنان متواضع و خاکی می‌شود که برای ادامه حیات و نجات جان خانواده و مردم، مجبور به انجام سخت‌ترین کارها و قرارگرفتن در دلهره‌آورترین موقعیت‌هاست.

داستان سریال گیلدخت

اسماعیل میرشکار سریال گیلدخت از رفقای قدیمی آصف و تفنگ چی های تقی خان بوده که با نامه نگاری های عاشقانه سند قلب گلنار را ۶ دانگ از آن خود می کند. روزی گلنار با هزار نقشه که از ذهن خلاق ندیمه وفادارش سرچشمه می گرفت موفق به خروج از عمارت با هدف تماشای معرکه ای شد که اسماعیل نیز در آنجا حضور داشت.

علت دشواری خروج از عمارت و رفتن به میدان روستا یا به عبارتی محل برگزاری معرکه مخالفت های سرسختانه و متعصبانه خان برای محبوس کردن دخترش گلنار بود تا مبادا آفتاب و مهتاب رنگش را ببینند.

سرانجام گلنار سریال گیلدخت با پوشیدن لباس ندیمه ها خود را سر قرار عاشقانه با اسماعیل رساند که سردسته تفنگ چی ها اتفاقی آنها را در خلوت و مشغول ابراز دلدادگی ها دید و پس از رسیدن این خبر به گوش تقی خان اتفاقات تلخی رقم خورد. اسماعیل میرشکار به دستور تقی خان بازداشت و شکنجه شد تا بلکه عاشقی برای همیشه از سرش بپرد اما شعله های این عشق بیش از پیش در قلب او و گلنار زبانه کشید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *