سریال گیلدخت چند قسمت است و فصل دوم سریال گیل دخت کی پخش میشود؟

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۱ (تلوبیون) قسمت 41

دانلود کامل قسمت 42 سریال گیلدخت را در ادامه دانلود کنید سریال تلویزیونی پر مخاطب که آخر هفته ها از شبکه یک پخش میشود.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۱ (تلوبیون) قسمت 41

دانلود کامل قسمت 42 گیلدخت

[قسمت 41 نسخه 1080p]

[720p]

[480p]

[لینک کمکی]
سریال گیل دخت روایتگر اتفاقاتی است که در دروه ی مظفرالدین شاه قاجار رخ می دهد داستان از آن جا آغاز می شود که شخصی نامه ای  مهرو موم شده را قرار است به دست آصف میرزا برادر زاده ی مظفرالدین شاه برساند اما بین راه در دام گرفتار شده و کسی که دام را پهن کرده نامه را از او می گیرد.

حالا نامه  در دست تقی خان افتاده و آصف میرزا تصمیم می گیرد تا به هر قیمتی شده نامه را از تقی خان بگیرد پس با طرح نقشه ای به همراه صفی الدوله مشاور خاندانشان و عمه اش طاووس الملوک وارد عمارت تقی خان به قصد خواستگاری از دخترش گلنار می شوند.

از طرف دیگر گلنار شیفته و دلداده اسماعیل میرشکار شده، اما وقتی تقی خان از عشق این دو مطلع می شود دستور می دهد تا میر شکار را دستگیر و زندانی کنند.

اسماعیل از نقشه ی پنهانی آصف میرزا و صفی الدوله باخبر می شود، پس خودش به عمارت می رود تا تقی خان را در جریان توطئه آنان قرار دهد ولی تقی خان که حرف های اسماعیل را باور نمی کند دستور می دهد تا میر شکار را به زندان بیاندازند.

با باز کردن درب ورودی توسط مهربان بانو ندیمه ی احترام سادات به روی سربازان آصف میرزا  شاهد به آتش کشیدن عمارت، جنگ و درگیری بین طرفداران تقی خان و همراهان آصف میرزا خواهیم بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *