دانلود کامل شب آهنگی امیر نوری در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی

دانلود کامل شب آهنگی امیر نوری در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی

دانلود کامل شب آهنگی امیر نوری در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی حامد آهنگی با امیر نوری در ققسمت 27 سریال شب آهنگی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل شب آهنگی امیر نوری

دانلود کامل شب آهنگی امیر نوری در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی

در قسمت 27 برنامه شب آهنگی امیر نوری بازیگر طنز و جنجالی کشورمان دعوت شده است که بدون شک یکی از برنامه های شاد این شب آهنگی خواهد شد.

امیر نوری که در سالهای گذشته آنقدر حاشیه ساز بوده است که حسابی توانست در برنامه شباهنگی لحظات بسیار بامزه ای خلق کرد.

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری بازیگر و کمدین سینما و تلویزیون ایران در سال 1365 متولد شده است او از کودکی چهره آشنای برنامه های طنز بود

او از هفت سالگی به بازیگری روی آورده است نوری تا ۳۵ سالگی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های سینما و تلویزیون ایفای نقش کرد و می‌توان به بیش از ۳۰ فیلم سینمایی اشاره کرد.

امیر نوری که سالگی و در سال ۱۳۷۲ فعالیتش را در بازیگری آغاز کرده بود

او با بازی در سریال بدون شرح در سال ۱۳۸۰ به طور رسمی وارد تلویزیون شد

بعد از آن با بازی در سریال‌های پسران عاقل ، جادوی مهتاب ،سلام کوچولو، کاشانه، خاطرات

طویل، گنج ، خانه نیکو در دهه ۷۰ طنز چهره ای کمدی را در تلویزیون از خود به نمایش گذاشته بود.

دنیای مجازی و شایعه جدید مهاجرت امیر نوری به اسرائیل موضوع خبر امروز است. در نوشتار امیر نوری اسرائیل همراه ما باشید، تا از جزئیات مطلع شوید.

ماجرای عاشق شدن امیر نوری در شب آهنگی

امیر نوری بازیگر کمدی سینما و تلویزیون چندی پیش در صفحه اینستاگرامش پستی را به اشتراک گذاشت. این پست او شایعات بسیاری را در پی داشت. پست او آگهی استخدام در اسرائیل را در بر داشت. جنجال پست اینستاگرام امیر نوری بسیاری از رسانه‌ها را درگیر کرد. آن‌ها با تیتر مهاجرت امیر نوری به اسرائیل از این تصمیم او شگفت‌زده شدند. اما اینکه امیر نوری این پست را به شوخی یا جدّی به اشتراک گذاشته، سؤال بسیاری از افراد است. حتی برخی از شبکه‌ها و رسانه‌های معاند که به دنبال سوء استفاده از کوچکترین حاشیه‌ای‌اندU این بار هم عبارت “آیا امیر نوری به اسرائیل پناهنده شد؟” را استفاده کردند.

او میگوید من از سال ۷۲ و زمانی که ۹ ساله بودم، بازیگر شدم اما بینندگان تلویزیونی با من در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت های کودکی و پس از آن در بدون شرح سال ۸۰ آشنا شدند از بازیگری راضی ام فکر می کنم بازیگری بهترین شغل دنیاست، چون در آن واحد می توانی چند شغل داشته باشی وقتی یک بازیگر نقشی را بازی می کند، یعنی برای مدت زمانی شغل آن نقش را می پذیرد.

امیر نوری در جواب سؤال حامد آهنگی و در مورد ماجرای کاهش وزنش اینطور پاسخ داد:

بیماری های خاص گرفتند اکثرا.

من دیسک عمل کردم، جراحم به من گفتند که دو تا دیگه از دیسکهات داره سیاه میشه به خاطر فشاری که روشون هست، اگه وزن کم نکنی….

او در ادامه صحبت هایش توضیح داد که وزنش تا 100 کیلو نیز پیش رفت ولی وزنش در حال حاضر 68 یا 70 کیلوگرم می باشد. به نظر امیر نوری بعد از لاغری بر خلاف نظر بسیاری از افراد بامزگی او کمتر نشده است، او می گوید مردم به استایل قبلی من عادت کردند و با دیدنم تعجب می کنند و سوالاتی مانند چی شد؟ چرا لاغر کردی؟ پرسیده و انگار یک چاقی از من طلب دارند!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *