دانلود کامل سریال یاغی قسمت ۳ سوم سریال یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت ۳ سوم سریال یاغی

دانلود کامل قسمت سوم سریال یاغی قسمت 3 با حضور علی شادمانو پارسا پیروزفر همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی با ترافیک نیم بهاء را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : یاغی
  • تاریخ ساخت : 1400
  • ژانر : درام
  • قسمت : 3 – سوم
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • دانلود قسمت سم یاغی

دانلود کامل سریال یاغی قسمت ۳ سوم سریال یاغی

دانلود کامل قسمت سوم سریال یاغی

یاغی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده است. محمد کارت (کارگردان شنای پروانه) کارگردانی این سریال را بر عهده دارد و فیلمنامه آن توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو نوشته شده است. محمد کارت پیش از این در شنای پروانه نشان داده بود که به فرهنگ لاتاری و لاتاری و اقشار فرودست جامعه علاقه دارد.

⭕ دانلود کامل سریال یاغی قسمت ۳ سوم

در واقع این سریال به زندگی ورزشکاران با استعداد می پردازد. وب سایت فیلمنت در خلاصه داستان این سریال آمده است: “شوغن” درامی پر فراز و نشیب درباره سفر قهرمانی را روایت می کند که شخصیت های مختلفی از طبقات مختلف اجتماعی با او همراه یا مانع او می شوند. “عصیانگر باید از مرز درد و خستگی عبور کند.”

بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند. یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق فیلیمو به نمایش درآمد. لازم به ذکر است موسیقی این فیلم (طبق روال) بر عهده جناب آقای بامداد افشار است.

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

در لغت نامه دهخدا سالتو بندری در اروگوئه است که در آن گوشت به فراوانی یافت می‌شود. سالتو به قلم مهدی افروزمنش کلیشه رمان‌های معاصر را شکسته و به موضوعی می‌پردازد که کم‌تر کسی به آن توجه می‌کند. درون‌مایه این رمان اجتماعی، جنایی و معمایی است. این کتاب داستان پسر جوان ۱۶ ساله‌ای به نام سیاوش را روایت می‌کند که استعداد عجیبی در کشتی گیری دارد. سیاوش بدون داشتن هیچ مربی و باشگاهی در مسابقات محلی آن‌قدر می‌درخشد که توجه دو غریبه به نام‌های «سیا» و «نادر» را به خود جلب می‌کند. آن دو پسر جوان را با دادن وعده‌های پوچ به وارد شدن در دنیایی ترغیب می‌کنند که جز زشتی در خود چیزی ندارد. این داستان، داستان آرزوهایی است که به بیراهه می‌روند و انسان‌هایی که بدون ذره‌ای وجدان درد می‌خواهند از دوش دیگران خود را بالا بکشند.

حال این نگره در مناطق حاشیه‌ای و جنوب شهر؛ بیشتر خود را نشان می‌دهد. چه که عموم مردم نداری و فقر و حرمان و یاس و آرزو را بیشتر از دارایی و رفاه و آسایش می‌شناسند! بر همین اصول محمد کارت شخصیت‌هایش را به درستی پرورانده است. حتی در همین قسمت ابتدایی و تقریبا غیر سریال گونه‌اش با زمانی نزدیک به یک فیلم داستانی بلند. جاوید که ایفاگر نقشش علی شادمان است، آنچنان در گویش و حتی حرکات بدن، آشناست که کمتر مخاطبی نتواند چنین کاراکتری را درک کند. سکانس نشستن بر روی موتور و حالت خمیدگی شانه‌ها؛ نمایی است آشنا در خیابانهای پایین شهر. طریقه نشستنی که حتی در موتور سواران بالا و پایین شهر فرق دارد! یا کاراکتر همیشه آشنای امیر جعفری در چنین نقش‌هایی( هر چند دیگر شاید به ضررش تمام شود) می‌تواند بازنمایی از گنده‌لاتهای موجه و بی‌حاشیه دردسر ساز باشد. افرادی که مقید به مرام‌های خاصی در منش و رفتار هستند.

نوع پخش شاباش در مجلس عروسی و حرکت انگشتان دستش، اگر نشان از شناخت کوچکترین و جزیی‌ترین اکت اینگونه آدم‌ها نباشد، چه نام دارد؟ کارگردان حتی در نماهای فلو و تار نیز منطقه و جغرافیای مورد نظرش را به نحوی ترسیم می‌کند که توفیر با مناطق مانده در ذهن مخاطب داشته باشد. دیوار نوشته‌ای که مبنی بر نریختن آشغال است می‌تواند نمونه دم دستی از این جزییات باشد. بارها در فیلم‌ها و سریالهای امریکای جنوبی و شمالی و کشورهایی چون مکزیک و کلمبیا و آرژانتین با مناطق حاشیه‌ای آن مواجه می‌شویم که آنچنان رئال و دارای بار تصویری و معنایی بالایی هستند که سفر نکرده، می‌توانیم همذات پنداری خاصی با آنها داشته باشیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *