دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۷ هفتم [ اینترنت رایگان ] و کیفیت اصلی و لینک مستقیم همراه با حجم کم و زیاد را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت هفتم سریال بی همگان قسمت ۷ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت هفتم سریال بی همگان قسمت ۷ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت هفتم سریال بی همگان قسمت 7 [ اینترنت رایگان ] از تلوبیون همراه لینک مستقیم و پخش انلاین را در این صفحه ببینید.

قسمت هفتم سریال بی همگان


سریال بی همگان از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که هر شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می رود.

این سریال توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده است و مهران مهام تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد در این صفحه میتوانید قسمت هفتم این سریال را در این صفحه تماشا و دانلود کنید .

این سریال آخرین کار زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون بود که در حین این بازی در این سریال علت نامشخصی فوت کرد.

بی همگان سریال خانوادگی بوده و در شهرک نفت و گلابدره و جاجرود فیلمبرداری شده است این سریال درباره کاراکتری به نام امیرعلی بوده که بعد از آزادی از زندان سپری می‌کند و سالهای از دست داده را جبران کند و یک زندگی جدید برای خود بسازد اما اتفاقات و موانع بر سر راه او قرار می‌گیرد که داستان سریال و شکل می‌دهد بازیگرانی همچون مهدی سلطانی و سمیرا حسن پور و محمد صادقی و میترا رفیعی و کاوه خداشناس و سپند امیرسلیمانی و نصیر با بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *