دانلود کامل نماهنگ با احترام بابا سلام (صوتی mp3 و کلیپ تصویری)

دانلود کامل نماهنگ با احترام بابا سلام (صوتی mp3 و کلیپ) محمدحسین پویانفر

نماهنگ با احترام بابا سلام یکی از نماهنگ های جدید با صدای محمدحسین پویانفر بوده که با همکاری گروه نوالشهدا اجرا شده است و به مناسبت ولادت امام علی (ع) ساخته شده است که استقبال بسیار خوبی از آن به عمل امده است.

محمدحسین پویانفر یکی از مداحان سرشناس کشورامن به مناسبت ولادت امام علی (ع) مداحی و نوحه بسیار زیبایی را در قالب یک نماهنگ به نام “با احترام بابا سلام” اجرا کرده است که مورد توجه مردم قرار گرفته است این نماهنگ با همخوانی گروه نورالشهدا اجرا شده که دیدن و شنید آن خالی از لطف نخواهد بود و بدون شک دوست خواهد داشت.

پخش آنلاین

دانلود mp3

نماهنگ با احترام بابا سلام (صوتی mp3 و کلیپ تصویری) با صدا محمدحسین پویانفر

دانلود mp4

امام علی که میلاد او به مناسبت بزرگداشت مردانگی است، به دلیل صداقت، اعتقاد، شجاعت، علم، وفاداری به حضرت محمد (ص) و ارادت به اسلام، مورد احترام اهل سنت و شیعه است.

وی در سال 599 میلادی در کعبه در مکه عربستان (عربستان کنونی) از ابوطالب عموی حضرت محمد (ص) و فاطمه بنت اسد به دنیا آمد.

او اولین مردی (و دومین شخصی پس از خدیجه همسر پیامبر) بود که پس از دریافت وحی الهی حضرت محمد (ص) به اسلام گروید و بر اساس دستور خداوند در ملاء عام اعلام اسلام کرد.

دانلود کامل نماهنگ با احترام بابا سلام (صوتی mp3 و کلیپ تصویری)

روز پدر در تقویم فارسی مصادف با سالروز ولادت حضرت علی (علیه السلام) است، زیرا در اسلام به والدین منزلت والایی داده شده است و قرآن کریم بارها مسلمانان را به تکریم، احترام و اطاعت از والدین دعوت کرده است.

روز پدر در ایران یک جشن ملی است. بسیاری به دنبال راه هایی برای ابراز قدردانی و تکریم پدران خود در این روز هستند.

آنها از این فرصت استفاده می کنند و وقت بیشتری را با پدران و پدربزرگ های خود می گذرانند و اغلب قدردانی خود را ابراز می کنند و با گل و هدایا ادای احترام می کنند.

همچنین ببینید:

دانلود کامل کلیپ نماهنگ برای دختر همسایه افغانستان

دانلود کامل نماهنگ ابوذر روحی رفیق شهیدم

دانلود کامل نماهنگ شکرا حبیبی محمد حسین پویانفر

بیوگرافی محمدحسین پویانفر

محمدحسین پویانفر متولد 1363 است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است او مدتی به طور حرفه ای قرائت قران نیز میکرده است پدرش را در کودکی وقتی 9 سال سن داشت از دست داد در خانواده ای متولد شد که هر دو پدربزرگش هیئت دار بودند.

خودش درباره شروع فعالیتش در مداحی اینگونه توضیح میدهد:«این که چطور مداح شدم باید بگویم که اولا و صددرصدش عنایت خود آقا سیدالشهدا بوده است. امام سجاد علیه السلام فرمودند که روز عاشورا دیدم که پدرم بعضی از دشمنان را به هلاکت می رسانند ولی بعضی را کاری ندارند، دلیل این کار امام را نمی دانستم تا این که بعد از شهادت پدرم علم امامت به من رسید و دیدم آن افرادی را که پدرم نمی کشت، کسانی بودند که در نسل شان محب اهل بیت علیهم السلام خواهد آمد.

او درباره مداح شدنش میگوید این که چطور مداح شدم باید بگویم، که اولا و صددرصدش عنایت خود آقا سیدالشهدا بوده است. توفیق دارم که اکثر سالها لباس مشکی ام را شب اول محرم در منزل ایشان می پوشیم. هر ماه هم میروم و چند دقیقه ای برایشان روضه می خوانم. هر وقت احساس می کنم که باتری ام ضعیف شده خدمت ایشان می روم، با اینکه نمی توانند صحبت کنند ولی همین که کنارشان می نشینم و روضه می خوانیم و حاج آقا گریه می کنند آدم را شارژ می کند.

امام سجاد علیه السلام فرمودند که روز عاشورا دیدم که پدرم  بعضی از دشمنان را به هلاکت می رسانند

ولی بعضی را کاری ندارند، دلیل این کار امام را نمی دانستم تا این که بعد از شهادت پدرم علم امامت به من رسید

و دیدم آن افرادی را که پدرم نمی کشت، کسانی بودند که در نسل شان محب اهل بیت علیهم السلام خواهد آمد.

پس این منصب منصبی است که گرفتنی است و نه دادنی، تمامش لطف آقا سیدالشهداست.

دانلود کامل نماهنگ با احترام بابا سلام (صوتی mp3 و کلیپ تصویری) محمدحسین پویانفر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *