درگذشت دکتر وحید یحیوی بر اثر کرونا (پزشک فوق تخصص خون و سرطان)

درگذشت دکتر وحید یحیوی بر اثر کرونا (پزشک بجنوردی فوق تخصص خون و سرطان)

درگذشت دکتر وحید یحیوی بر اثر کرونا (پزشک فوق تخصص خون و سرطان) در شهر بجنورد را  به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت دکتر وحید یحیوی

ایشان یکی از پزشکان با سابقه کشورمان بوده که سالهای زیادی طبابت میکردند و از شهرت و محبوبیت زیادی در شهر بجنورد برخورددار بودند.

درگذشت دکتر وحید یحیوی بر اثر کرونا (پزشک بجنوردی فوق تخصص خون و سرطان)

وی با شیوع بیماری کرونا در شهر بجنورد به صورت داوطلبانه برای مباره با این ویروس و نجات جان بیماران وارد میدان شد و در بیمارستان های این شهر کارش را آغاز کرد و با تلاش بسیار زیادی به بیماران کمک میکرد اما متاسفانه به این بیماری مبتلا شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

همچنین ببینید: دکتر نیلوفر اسماعیل بیگی پزشک بیمارستان محب کوثر تهران

چندی پیش تصویری از این مرحوم در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در گوشه ای از بیمارستان از شدت خستگی خوابش برده بود و مورد تحسین کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: دکتر وحید یحیوی، که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بجنورد بستری بود

هاشمی عنوان کرد:یحیوی دیشب بر اثر عوارض این بیماری درگذشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد:دکتر وحید یحیوی به عنوان نخستین شهید جامعه پزشکی خراسان شمالی در مقابله با بیماری کرونا است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *