درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ سریال مختارنامه واقعیت دارد؟

درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ سریال مختارنامه واقعیت دارد؟

درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ سریال مختارنامه واقعیت دارد؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ سریال مختارنامه

خبری در فضای مجازی منتشر شده منبی بر درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ پایانی سریال مختارنامه که باعث ناراحتی برخی از دوست داران این خواننده شده است

درگذشت سهیلا خواجه خواننده تیتراژ سریال مختارنامه واقعیت دارد؟

در نهایت مشخص شد این خبر صحت ندارد و این خانم هنرمند در حال حاضر در صحت و سلامت به سر میبرد.

در همین رابطه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفته است که اخباری که در شبکه های اجتماعی از فوت این خانم خواننده بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده است صحت ندارد.

محمدحسین زندویان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از روز گذشته خبری درباره درگذشت شَروه‌خوان بوشهری و خواننده‌ی لالایی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: این خبر واقعیت ندارد چرا که خواننده اصلی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه «صدیقه بحرانی» است، اما در خبرها خواننده را «سهیلا خواجه» معرفی کرده‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هر دو بانوی شَروه‌خوان و مرثیه‌خوان اهل بیت بوشهری، در قید حیات هستند.

به گزارش ایسنا، سهیلا خواجه در چند نمایش و تئاتر همکاری داشته و در بین اهالی تئاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده بود، ایشان با انتشار پیامی در وضعیت واتس‌اپی خبر فوت خود را تکذیب کرده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *