فیلم کامل درگیری بچه با علیرضا خمسه در مهمونی (به موقع از مادر زاییده نشده)

فیلم کامل درگیری بچه با علیرضا خمسه در مهمونی (به موقع از مادر زاییده نشده) و جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل درگیری بچه با علیرضا خمسه در مهمونی (به موقع از مادر زاییده نشده)

فیلم کامل درگیری بچه با علیرضا خمسه در مهمونی

برنامه مهمونی و عروسک هایش مدتیست در بین مردم جا باز کرده است و ببیننده های زیادی را کسب نموده است این برنامه در هر قسمت مهمانان خاص خود را داد که با ایرج طهماسب و عروسک ها گپ و گفتی میزنند.

عروسک های بچه و روح و پشه و همچنین دی جی از عروسک های جذابی بوده که طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

استفاده از دیالوگ های خاص و طنز از مهمترین ویژگی های این عروسک ها به شما میرود.

دانلود کامل این قسمت با لینک مستقیم

در این قسمت علیرضا خمسه دعوت شده است که با عروسک ها شوخی هایی را انجام میدهد.

ایرج طهماسب که خود از بنیانگذاران برنامه های عروسکی در کشورمان است بعد از چند سال غیبت مجددا پا به میدان گذاشته و نشان داده دود از کنده بلند میشود و کار را فقط کاردان میداند.

ایرج طهماسب برای اولین بار است که دیگر عروسک کلاه قرمزی و یار قدیمی خود حمید جبلی را کنار گذاشته و اقدام به برنامه سازی کرده است.

کسی گمان نمیکرد که برنامه های او بدون حضور کلاه قرمزی و حمید جبلی گل کند اما ایرج طهماسب به خوبی کارش را بلد است و میداند باید چگونه برنامه هایش را پیش ببرد.

این درحالیست که چندی پیش خبرگزاری فارس نوشته بود

خیلی از این نوع آثار عروسکی چون سریال های «مهمونی» و «کلیله و دمنه» آثار مخربی برای سه نسل اخیر می توانند داشته باشند که تحت تأثیرشان قرار دارند. وقتی رسانه رسالت واقعی خود را به انجام نرساند، اثرات مخرب این آثار بر خانواده ها و نسل های در حال رشد و آتی مشخص خواهد شد.

نخستین نکته این است که برای مدیریت چنین بحران های رسانه ای می بایست ابتدا شناخت و بصیرت خانواده ها را نسبت به این تولیدات بالا ببریم. خود خانواده می بایست نسبت به این تولیدات شناخت درست پیدا کند. اما حال سوال این است که چند نوع از این محتواها را برای بچه ها محدود کنیم، در برابر تولیدات کشورهای خارجی و سریال های متفاوت دیگر چه کنیم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا