زن دوچرخه سوار بی حجاب در نجف آباد (فیلم)

دوچرخه سواری زن بی حجاب در نجف آباد (فیلم)

دوچرخه سواری زن بی حجاب در نجف آباد (فیلم) و دوچرخه سوار زن بی حجاب در نجف آباد (فیلم) و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

روز گذشته فیلم و تصاویری از یک زن دوچرخه سوار بدون حجاب که در خیابان های نجف آباد در حال رکاب زدن بود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

دوچرخه سوار زن بی حجاب در نجف آباد

این زن در اعتراض به مخالفت برخی از مسئولان به دوچرخه سواری بانوان این کار را کرده بود و فیلم را در اختیار رسانه های معاند قرار داده بود تا مخابره شود.

دوچرخه سواری زن بی حجاب در نجف آباد (فیلم) زن دوچرخه سوار بی حجاب در نجف آباد (فیلم)

او بعد از شناسایی توسط نیروی انتظامی دستگیر شد اما هنوز انگیزه خود را برای انجام این کار اعلام نکرده است.

البته در سالهای اخیر برخی از افراد برای گرفتن پناهندگی در کشورهای اروپایی سعی میکنند که هنجارشکنی هایی انجام بدهند و سپس از ان فیلمبرداری کنند تا مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند.

فرماندار نجف‌آباد افزود: در عین حال مردم این شهرستان به دنبال هنجارشکنی بی سابقه روز گذشته یک دختر بی حجاب دوچرخه سوار، امروز بعد از نماز ظهر و عصر، در میدان امام خمینی (ره)، تجمع خودجوشی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

راعی گفت: حرکت خودجوش مردم شهید پرور نجف آباد در محکومیت این اقدام حرمت شکنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتشار فیلم دوچرخه‌سواری یک دختر بدون حجاب در میدان اصلی شهر نجف‌آباد (باغ ملی و مقابل مسجد جامع) موجب اعتراض مردم و روحانیان این شهرستان شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. ماشاالله به روحانیون غیرتمند ! فقط نمیدونم چرا غیرتشون فقط از دیدن موی یک زن بی حجاب بجوش میاد و فقر و بدبختی فلاکت مردم رو نمی بینند!

    • روحانیون و انقلابی ها هم مخالف بی حجابی هم مخالف تمام فساد های دیگر در جامعه از جمله فساد های اقتصادی و فرهنگی و … هستند .اما این امثال شما هستید که میخواهید بدبختیهای این کشور را گردن روحانیون بندازید در صورتی که در کشوری که جمهورییت بر آن حاکم است و برای رای مردم احترام قائل شده اند و مسئولین از طریق مردم انتخاب میشوند (چیزی که هزاران سال در زمان حکومت شاهان مردم با آن بیگانه بودند) پس اگر مردم اعتراض کنند در واقع به خودشان اعتراض کرده اند زیرا نماینده های خودشان این بدبختیها را به وجود آورده اند و اگر مردم بخواهند نظام را ساقط کنند در واقع خودشان را ساقط میکنند. پس خود مردم باعث بدبختی در ممللکت هستند نه اسلام و روحانیت زیرا اگر معصومین ( علیهم السلام ) هم بودند وقتی که مردم آنها را انتخاب نکنند و بجای آنها افراد ناصالح انتخاب کنند معلومه که چه وضعی پیش میاد . (چیزی که در تاریخ هم اتفاق افتاده) واقعا خیلی خنده داره حرف امثال شماها ؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *