رتبه سوم کنکور که سارق شده است کیست ماجرای سرقت

رتبه سوم کنکور که سارق و زورگیر شده است کیست ماجرای سرقت نفر سه کنکور تهران را در این صفحه بخوانید.

رتبه سوم کنکور که سارق شده است کیست

روز گذشته گروهی از سارقان توسط نیروی انتظامی دستگیر شد که یکی از این سارقان مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت این سارق فوق لیسانس برنامه ریزی شهری داشت و رتبه ۳ کنکور دانشگاه تهران بوده است او به همراه رفقای خود در تهران اقدام به سرقت می‌کردند.

رتبه سوم کنکور که سارق شده است کیست ماجرای سرقت

ماجرای سرقت

او در مصاحبه اش میگوید که دو سه ماه است که از شهرستان به تهران آمده ایم یک شب نشستیم با دوستانمان دردودل کردیم و هر کدام از مشکلات مالی که داشتیم گفتیم یکی از دوستانم پدرش بیمار بود و برای درمانش باید مبلغ زیادی را تهیه می کردند یکی دیگر از مستاجر بودند و هر حال هر کدام‌مان مشکلات مالی فراوانی داشته و تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و تا زمانی که مشکل مالی مان حل نشود سرقت کنیم .

او می گوید وقتی که خط فقر ۱۸ میلیون تومان از ما چگونه می توانیم با درآمد ناچیز زندگی کنیم برای همین تصمیم اشتباهی گرفتیم و در تهران اقدام به سرقت کردیم او می گوید یکی از دوستانم گچ کار بوده و درآمد بسیار ناچیزی داشت این رتبه 3 کنکور می‌گوید که در یکی از شرکت های خصوصی کار میکردم اما درآمد خوبی نداشت مدتی هم مشاوره کنکور بودم اما نمی توانستم که زندگی خوبی را برای خانواده ام درست کنم .

همچنین ببینید:

او می گوید که معمولاً شبها کار مان را آغاز می کردیم وقتی که هوا تاریک میشد خانه هایی که برقشان خاموش بود برای سرقت انتخاب می کردیم زنگ در را میزدیم اگه کسی در را باز نمیکرد کار سرقت را شروع میکردیم او می‌گوید معمولاً خانه هایی که دارای دزدگیر است را برای سرقت انتخاب نمی کردیم ولی خانه‌های که دوربین های مداربسته هم داشت ماسک میزدیم و کارمان را انجام می‌دادیم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *