رقص علی‌ اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیون (فیلم)

رقص علی‌ اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیون (فیلم)

رقص علی‌ اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیون (فیلم) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه زنده تلویزیونی مصاحبه ای را انجام داد که با حرکات دستانش نحوه عملکرد سازمان را گزارش میداد که این حرکات دست شبیه آموزش رقص بود و حالا در فضای مجازی به سوژه تبدیل شده است و بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به این ماجرا پرداخته اند.

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره آمادگی برای شروع تولید سوخت ۲۰ درصد توضیحات مختصری داده است.

او گفته است: “ما سرباز نظام هستیم و دستمان روی ماشه است؛ فرمانده باید دستور بدهد. ما خیلی سریع می توانیم کار را شروع کنیم.”

رقص علی‌ اکبر صالحی در برنامه زنده تلویزیون (فیلم)

آقای صالحی درباره روند این فرآیند گفته: “نامه‌ای به نماینده جمهوری اسلامی در وین داده‌ایم که تسلیم آژانس بشود. بازرسان بیایند فک پلمپ کنند. تحت نظارت آژانس در آینده نزدیک باید کپسول گاز اورانیوم را تعویض کنیم. “

همچنین ببینید: رقص احمدی نژاد در خیابانهای تهران (فیلم)

علی‌اکبر صالحی (زاده ۴ فروردین ۱۳۲۸ در کربلا ) از سال ۱۳۹۲ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است. صالحی پیشتر از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ نیز همین سمت را بر عهده داشت. صالحی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ وزیر امور خارجه ایران بود.[۷] او از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۲ نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود و بین سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، معاونت دبیرکل سازمان همکاری اسلامی را بر عهده داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *