فیلم رقص کردی بازیکنان والیبال استرالیا در مقابل ایران

فیلم رقص کردی بازیکنان والیبال استرالیا در مقابل ایران

فیلم رقص کردی بازیکنان والیبال استرالیا در مقابل ایران را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسابقه والیبال ایران و استرالیا که در ادامه مسابقات جام ملت های جهان برگزار شد والیبالیست های کشورمان نتوانستند که در این مسابقه برنده شوند و با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کردند .

فیلم رقص کردی بازیکنان والیبال استرالیا در مقابل ایران

بازیکنان ذخیره استرالیا سر از پا نمیشناختند و به رقص و شادی در حین بازی مشغول بودند و در قسمتی از شادی خود رقص کردی انجام دادند که مورد توجه رسانه ها و خبرنگاران قرار گرفت.

فیلم رقص کردی بازیکنان والیبال استرالیا

ایران و استرالیا 25 بار در تاریخ به مصاف هم رفته‌اند که سهم ایران 15 پیروزی و سهم استرالیا ۱۰ برد بوده است. امروز اما دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف هم رفتند. شاگردان آلکنو که از 9 بازی قبلی 5 برد و 4 باخت را تجربه کرده اند، به دنبال بازگشت به ریل پیروزی و صعود در جدول رده بندی بودند، اما استرالیا در انتظار کسب اولین برد خود در این رقابت ها بود.

آلکنو که یک پاسور جدید را هم از هفته چهارم به تیمش اضافه کرده، به دنبال متوقف کردن شکست های متوالی ایران بعد از اتفاقاتی که در دو بازی صربستان و آلمان رخ داده، بود، اما شرایط برای ایران در دو ست اول اصلا خوب پیش نرفت. با اینکه ایران توانست بازگشت خوبی به بازی داشته باشد و بازی را به ست پنجم بکشاند، اما در نهایت در روز بد معروف و یارانش، ایران سومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *