زمان و ساعت پخش دقیق تکرار سریال پرگار +زمان دقیق پخش تکرار پرگار

زمان و ساعت تکرار سریال پرگار +زمان دقیق پخش تکرار پرگار

زمان و ساعت دقیق پخش تکرار سریال پرگار +زمان دقیق پخش تکرار پرگار را در ادمه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت دقیق پخش تکرار سریال پرگار

سریال پرگار هر شب از ساعت 22:15 دقیقه به تاریخ خرداد سال 1399 همچین جایگزین سریال زیرخاکی از شبکه یک پخش می‌شود. بازپخش و تکرار پرگار نیز در سه نوبت بین ساعت 2 تا 2:30 بامداد بین ساعت 10 تا 10:30 صبح و ساعت 14:00 تا 15:00 بعداظهر پخش خواهد شد.

زمان و ساعت دقیق پخش تکرار سریال پرگار +زمان دقیق پخش تکرار پرگار

مجموعه جذاب تلویزیونی پرگار که جایگزین سریال زیرخاکی شده است در شب های خرداد ماه بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است که داستان جذابی را روایت میکند که بدون شک با استقبال مخاطبان تلویزیونی رو به رو خواهد شد.

نام قبلی این سریال آسمان هوای باران بوده که توسط آقای شهرام شاه حسینی کارگردانی شده است.

داستان این مجموعه درباره ناهنجاری های اجتماعی بوده که برای جوانان و خانواده ها به وجود می آید و میتواند زندگی یک اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار بدهد نویسنده پرگار سعی کرده که بتواند خانواده ها را با معضلاتی اجتماعی رو به رو کند و آنها را به چالش بکشد.

همچنین ببنیید:

سریال پرگار + بیوگرافی بازیگران سریال پرگار +داستانبیوگرافی همه بازیگران سریال پرگار

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: خانواده‌ای برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیرموضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

این مجموعه تلویزیونی هرشب به غیر از پنجشنبه‌ها پس از بخش خبری ساعت ۲۱ نمایش داده می‌شود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد و ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۹ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید و به مرحله پخش رسیده است.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، منشی صحنه زهرا مهدوی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *