زنگ طلایی چهارم آریا عظیمی نژاد برای اسرا جدیدیان دختر 9 ساله

فیلم اجرای زنگ طلایی آریا عظیمی نژاد در عصر جدید برای اسرا جلیلیان

اجرای زنگ طلایی آریا عظیمی نژاد در عصر جدید برای اسرا جلیلیان دختر 9 ساله کرمانشاهی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اجرای زنگ طلایی آریا عظیمی نژاد

اجرای زنگ طلایی آریا عظیمی نژاد در عصر جدید برای اسرا جلیلیان دختر 9 ساله

اجرای بی نقص و جذاب دختر گلفروش توسط دختر بچه 9 ساله اهل کرمانشاه آنقدر زیبا بود که مورد استقبال داوران قرار گرفت و آریا عظیمی نژاد که به شدت تحت تاثیر این اجرا قرار گرفته بود از جای خود بلند شد و زنگ طلایی را به صدا دراورد.

با زدن زنگ طلایی اسرا 9 ساله مستقیم به نیمه نهایی این مسابقه راه پیدا کرد.

فیلم اجرای اسرا جلیلیان را در زیر ببینید

این دختر بچه ابتدا با دوچرخه ای که گلهایی برای فروش اورده بود شروع به خواندن شعر برای جذب مشتری کرد و سپس به سمت داوران امد و به صورت فرضی به انها گل فروخت بعد دورباره به روی صحنه رفت و تصویری اسلوموشنی را از لحظه تصادف به نمایش گذات که آریا عظیمی نژاد را به وجد اورد و زنگ طلایی چهار را برای این دختر به صدا دراورد.

اسرا جلیلیان در مقطع سوم دبستان در حال تحصیل است و علاقه زیادی به بازیگری دارد.
قسمت چهاردهم عصر جدید ۲ امشب ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه اول سیما آغاز شد و ۷ شرکت کننده در رقابتی حساس روی صحنه رفتند. عصر جدید احسان علیخانی که فصل اول آن سال قبل برگزار سد هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه پخش می شود و ساعت پخش تکرار عصر جدید روز بعد ساعت ۱۵:۴۰ است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *