دختر سردار سلیمانی کیست؟ بیوگرافی زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی
زینب سلیمانی متولد 1370 در تهران دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق سپاه قدس است و در حال حاضر مدیر بنیاد حاج قاسم میباشد.

بیوگرافی زینب سلیمانی و الان کجاست و همسرش و فرزندان +عکس و اینستا

زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی کیست

زینب سلیمانی دختر کوچک سردار سلیمانی متولد ۱۳۷۰ میباشد و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی دارد او در بین فرزندان سردار سلیمانی بیشترین فعالیت سیاسی و رسانه ای را دارد و در حال حاضر مدیر بنیاد قاسم سلیمانی است در تیر ۱۳۹۹ با رضا صفی‌ الدین، فرزند هاشم صفی‌الدین، نفر دوم حزب‌الله لبنان ازدواج کرد زینب سلیمانی تا به حال سخنرانی های زیادی را در مراسم تشییع شهدا و تجمعات انقلاب داشته است.

زینب سلیمانی مسلط به زبان انگلیسی و عربی است و مصاحبه های زیادی با رسانه های خارجی داشته است که در زیر یکی از این مصاحبه های را مشاهده میکنید:

زینب سلیمانی الان کجاست

بر خلاف اخبار که گفته میشود زینب سلیمانی در لبنان زندگی میکند اما او در تهران است و مدیریت بنیاد شهید قاسم سلیمانی را بر عهده دارد او همچنین اقدامات انقلابی متعددی داشته و در تبلیغات امور فرهنگی انقلابی و یادواره شهید سلیمانی فعالیت دارد.

بیوگرافی زینب سلیمانی

  • نام اصلی : زینب سلیمانی
  • متولد : 1370
  • محل تولد: تهران
  • اصالتا اهل کجاست: کرمان
  • زمینه فعالیت : مدیریت بنیاد شهید قاسم سلیمانی
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس علوم سیاسی
  • سالهای فعالیت : دهه 90
  • قد زینب سلیمانی : 160 سانتیمتر
  • والدین : قاسم سلیمانی
  • همسر : رضا صفی الدین

زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی بوده که متولد 1370 می باشد.

در رشته علوم سیاسی در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده و به دلیل فعالیت در فضای مجازی به شهرت رسیده است.

او داری یک خواهر و دو برادر از خودش بزرگتر میباشد که نام برادرانش محمدرضا و حسین میباشند.

بیوگرافی زینب سلیمانی و همسرش دختر سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

زمانی بر سر زبان ها افتاد که اینستاگرام اکانت او را حذف کرد.

درباره زندگی شخصی و خصوصی زینب سلیمانی اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد

اما با توجه به فعالیت های ایشان در صفحه اینستاگرام و فضای مجازی تعصب خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اهل بیت نشان داده است

 

آدرس پیج اینستاگرام زنیب سلیمانی

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد اما پیج اصلی او که در خبرگزاری ها پست هایش را منتشر مکینند این zeinab___soleimany میباشد.

دختران سردار حاج قاسم سلیمانی

پدرش کیست؟

سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده که سال ها در جبهه فرماندهی جنگ را بر عهده داشته است و بعد از انقلاب نیز نقش بسزایی در سرکوب نیروهای داعش و گروه‌های تکفیری بر عهده داشته است

ایشان در ۲۰ اسفند ۱۳۵۰ متولد شده و در سال ۱۳۵۸ به صورت رسمی فعالیت های خود را در سپاه پاسداران آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان درجه سرلشکر دست یافته است و چهره های محبوب نظامیان کشورمان به شمار می آید

زینب سلیمانی دارای یک برادر به نام محمدرضا می باشد

زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی کیست؟ بیوگرافی اینستاگرام صباکمالی

ایشان بعد از اینکه خانم صبا کمالی در باره مرگ دختر آبی به نام سحر خدایاری اظهارنظر کرد واکنش نشان داد و صحبت‌های زینب سلیمانی در صفحه اینستاگرامش باعث شد که اینستاگرام پیج او را حذف کند

بعد از حذف پیج اینستاگرام رسانه‌های خبری کشورمان به این اتفاق واکنش نشان دادند و به سرعت در سراسر شبکه های اجتماعی دست به دست شد

دختر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتر با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، به هتاکی صباکمالی بازیگر سینما و تلویزیون به ساحت مقدس امام حسین(ع) و ماجرای دختر آبی، واکنش تندی نشان داده بود که صبح امروز اینستاگرام در اقدامی ناگهانی صفحه او را مسدود کرد.

زينب سليماني دختر شهید سردار سلیمانی کیست؟ بیوگرافی زینب سلیمانی

زینب سلیمانی عزادار پدر شد

در شامگاه پنجشنبه 12 دی ماه 1398 پهپاد آمریکا در یک عملیات تروریستی سردار بزرگ ایران پدر خانم زینب سلیمانی را مورد اصابت راکت قرار داد و ایشان را به شهادت رساند.

این اتفاق دلخراش داغ بزرگی را بر دل ملت ایران به خصوص خانم زینب سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی قرار داد.

رهبر انقلاب به دیدار خانواده این شهید رفته و با خانواده وی ملاقات کرد.

دلداری رهبر انقلاب به زینب سلیمانی دختر شهید سردار سلیمانی

آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار خطاب به دختر شهید سردار سلیمانی گفتند: همه مردم عزادار و قدردان پدر شما هستند و این قدردانی در اثر اخلاص بزرگی است که در آن مرد وجود داشت، چرا که دلها به دست خداست و بدون اخلاص، دلهای مردم اینگونه متوجه نمی‌شود.

بیوگرافی زینب سلیمانی و همسرش دختر سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

ایشان افزودند: خداوند به همه ما و به همه ملت ایران عوض خیر عنایت بفرماید.

پیام دختر شهید سلیمانی به آمریکا

دانلود

دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: می‌دانم عموی عزیزم، سید حسن نصرالله انتقام پدرم را می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، زینب سلیمانی، دختر سپهبد سلیمانی در گفتگو با المنار ادامه داد: ترامپ کثیف باید بداند با به شهادت رساندن پدرم نمی‌تواند یاد او را از بین ببرد.

وی در ادامه گفت: سلام من را به عمویم سیدحسن نصرالله برسانید کسی که می‌دانم انتقام خون پدرم را می‌گیرد.

زینب سلیمانی افزود: دنیا بداند که شهادت حاج قاسم سلیمانی ما را شکست نخواهد داد و ما تا آخر حق او را مطالبه خواهیم کرد.

پست اینستاگرام زینب سلیمانی که اینستاگرام پیج او را بست و او ناچار شد دوباره یک پیج جدید بسازد.

ازدواج زینب سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، ازدواج زینب سلیمانی دختر شهید سلیمانی با واکنش‌های گسترده و عمدتا مثبت کاربران توییتر مواجه شده است. بسیاری آن را برای دو ملت ایران و لبنان مبارک و میمون دانسته و به هر دو خانواده تبریک گفته‌اند. برخی هم انتقاد کرده‌اند که چرا زینب سلیمانی پیش از فرارسیدن سالگرد پدر بزرگوارش ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. به عقیده ایرانی‌ها، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.

ازدواج زینب سلیمانی با رضا صفی الدین حزب الله + عکس مراسم عقد

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند. وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله داشته و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند دارد.

بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

زینب سلیمانی : من از مریدان شهید سلیمانی هستم

دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: من از مریدان شهید سلیمانی در این راه و خط مشی هستم، پدرم روابط متمایزی با ما داشت و من فرزند کوچک خانواده بودم و نسبت به دیگر اعضای خانواده وقت بیشتری را با پدرم می گذراندم. پدرم به خانواده های شهدا اهمیت زیادی می داد، نگران آن ها بود و دوست داشت مشکلاتشان را حل کند و من واسطه میان آن ها بودم. وی گفت: حاج قاسم یک فرمانده نظامی میدانی قوی بود که از کاریزمای بسیار قوی برخوردار بود و به شکل قابل توجهی باهوش بود.پدرم قلب بسیار مهربان ودلسوزی داشت و به نظر من دلیل موفقیت هایش همین قلب مهربان بود.پدرم تنها یک فرمانده نظامی و سیاسی نبود که فقط کار فرماندهی انجام دهد و دستور صادر کند بلکه او در دل های مردم نفوذ کرده بود.

دختر سردار سلیمانی گفت: طی عملیات آمرلی پدرم به من پیام داد زیرا قبل از رفتنش بسیار نگران بودم و از او خواستم روزهای بیشتری در کنار ما بماند. پدرم از آمرلی به من پیام داد چگونه از من می خواهی که نروم درحالی که این جوانان مظلوم در محاصره هستند و منتظر من هستند تا بروم و به آن ها کمک کنم.پدرم در میدان جنگ فرمانده و سرباز را یکی می دانست و دائما به دنبال شهادت بود. زندگی حاج قاسم پر از خطر بود و هر کجا می رفت دشمن در کمین بود و او دشمنان بسیار زیادی داشت.

بیوگرافی زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی

زینب سلیمانی تاکید کرد: یک بار دو جنگنده آمریکایی تلاش کردند هواپیمای حامل پدرم را مورد هدف قرار دهند، تنها شهید رضا خرمی به عنوان محافظ در کنار پدرم بود.

وی گفت: یکی از دلایل مهم ورود حاج قاسم به سوریه این است که او نوعی نزدیکی میان سوریه،ایران و لبنان می دید و مرزها در معرض خطر بودند.حاج قاسم در واقع همزمان از سوریه و ایران دفاع می کرد، برای حاج قاسم هیچ تفاوتی میان ملت ایران، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن وجود نداشت.

دختر شهید سلیمانی تاکید کرد: از نظر پدرم بشار اسد، رئیس جمهور سوریه فرد بسیار شجاعی است که برای مردم خود اهمیت زیادی قائل است و به شکل قابل توجهی آن ها را دوست دارد. حاج قاسم گفت بشار اسد علیرغم تهدیدات مقاومت کرد و با قدرت از کشور و ملتش دفاع کرد. پدرم فرمانده و مسئول نیرویی بود که نام مساله فلسطین را داشت، مساله فلسطین و ملت فلسطین دو امر بسیار مهم برای شهید سلیمانی بودند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد قدرت مقاومت فلسطین هستیم که اسرائیلی ها را به لرزه درآورده است، ملت فلسطین و مقاومت فلسطین باید بدانند که وارثان حاج قاسم اجازه نخواهند داد که اشغالگری اسرائیل ادامه پیدا کند.

جنجال گوشی آیفون زینب سلیمانی

اکبر منتجبی، روزنامه نگار، در این باره نوشت: «خانم زینب سلیمانی در دومین سالگرد شهادت پدر توسط دستور مستقیم ترامپ رییس جمهور جنایتکار امریکا، با جدیدترین محصول آیفون دیده شد.تعارض این عکس در چیست که چنین حاشیه ساز شد؟ چگونه می‌شود که با آمریکا دشمن بود اما یکی از مهمترین تکنولوژی‌های این کشور به وفور در دست مسئولان دولتی و فرزندان آنها یا بستگانشان باشد؟

مدل گوشی زینب سلیمانی در سالگرد پدرش در بغداد چیست +عکس

ما با کدام آمریکا دشمن هستیم و اساسا آیا امکان تمایز بین محصولات و مسئولان آن کشور وجود دارد؟ اگر باید چنین تمایزی قائل شد و تفاوت گذاشت بین محصول و مسئول، چرا پس از انعقاد برجام و شکستن دیوار تحریم‌ها، با ورود مک‌دونالد و آیفون به ایران مخالفت شد؟ خاطرم هست که در آن مقطع نقل قولی منتشر شد که برجام حاصل توافق بین ایران و آمریکا بود اما سودش نصیب شرکت‌های چینی و اروپایی شد.

دیدن آیفون پرومکس در دست یک شهروند می‌تواند عادی باشد. هر شهروند و هم‌وطنی صاحب اختیار افکار و عقاید خودش است. هیچ یک از آنها نماد مبارزه با آن سوی جهان ‌و رفاقت با این سوی دنیا نیست اما برای خانم زینب سلیمانی و افرادی همچون او و بدون شک تمام مسئولان و مقامات ایرانی که سر ستیز با آمریکا دارند ، شایسته نیست که از یک سو مرگ بر آمریکا سردهند ‌ از دیگر سو محصول مهم آمریکا را در دست بگیرند و امورات روزانه‌ی خود را با آن سپری کنند. چنین دوگانه‌ای، برای مردم سختی کشیده‌ی ما در دوران سخت تحریم قابل هضم نیست یا به سختی هضم می‌شود. در این دوگانه، بی‌شک ممکن است برخی آنها را مخاطب قرار دهند که وقتی شما شعار مرگ را برای آمریکا می‌خواهی دقیقا مقصودت کدام آمریکا است؟»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

69 نظر

  1. سردارمتولد1335هستند نه1350

    • ای دختر مکتب فاطمه بدون که پدر شما هرگز نمرده است چرا که خون پاکش به ناحق ریخته شد و چنین خونی همیشه در رگهای گیتی جریان خواهد داشت.راستی که باید به جای تسلیت به روح بزرگ این ابر مرد و شماها تبریک گفت چون پدرمان الان نزد خالقش آرامشی ابدی یافته.

    • سلام من یه بسیجیم اسمم سجاد عضو گردان ۱۱۰ امام حسین(ع) اصفهان هستم من چندبار منطقه رفتم و خدمتم لب مرز بودم دو بار با چشم خودم شهیدشدنمو دیدم دعا کنین منم شهید بشم…آجی زینب تسلیت میگم پدرت پدر من و پدر تموم عال و دنیا بود هرچند میفهمم حالتو درکت میکنم که شبا سرت رو بالیشت میزاری تا گریه نکنی آرووم نمیشی خدا خیلی دوستت داره آجی زینب که اینجور صبر بهت داده ازت میخام این صبر و تا عمر داری همینجور نگه داری…یاعلی

      • سلام بله منم یک بسیجیم اما چون که دخترم حضور در جبهه از ما گرفته شده ولی همین چادرم جبهه و صلاح من هستش با اینکه حاج قاسم و کم میشناختم ولی اون مثل پدر واقعی من و و من هرشب که دلم براش تنگ میشه می‌شینم باهاش صحبت میکنم درد و دل میکنم و یه عالمه گریه میکنم اما باز اروم نمیشم منم مثل دختر حاج قاسم گریه میکنم افسوس که از دستش دادیم من به شخصه قول میدم که بعد از دختران شهید سلیمانی و بعد از بچه‌ای شهدا خودمم انتقام شهید سلیمانی رو با جدیت بیشتر و م کاملا جدی انتقام ایشان را بکیرمکه انشاءالله در این راه شهید بشم از دختر شهید سلیمانی و بچه ها و پدر و مادر و همسران شهدا میخوام که دعا کنند من شهید بشم اسمم اتنا هست ممنون ….یاعلی

      • مرگ بر آمریکا

    • نرگس نامور افشرد از تبریز

      سلام خواهر عزیزم زینب جان زینب میدانی از وقتی سردار سلیمانی از پیشمان رفته است پدر هردو مان رفته است پدری که خود راحتی رابر خود حرام کرد تا ما با آرامش سر به بالین بگذاریم زینب جان این نرگس 17ساله را میتوانی به عنوان خواهرت دوست بداری من که تو را اندازه ی یک دنیا دوست دارم زینب جان خواهر عزیزم میدانم این دل سوخته ی تو را هیچ کس نمیتواند التیام بخشد ولی من یک نفر رامیشناسم که این کار رامیکند وآن کس همان کسی است که تمام دنیا درانتظار اوبس نشسته اند خواهر عزیزم انشاءالله امام زمان عج انتقام پدرمان را خواهد گرفت تورا به خدا میسپارم عزیز دلم

      • برو بدبخت اون طبق گفته خبرنگار عزیز گوشی ایفون که ساخت امریکا وبیشتر امریکایی ها استفاده میکنند همیشه تو دستشه اگه امریکا قاتل پدرشه چرا ایفون امریکایی همیشه تو دسته میخواد بدونه قاتل بروسلی کیه…منم طرفدار اقا سلیمانی جانم هستم ولی بقول همین روزنامه نگار عزیز یاهمینکه تیترهایه بالا رو زحمت کشیده نوشته قاتلش تو همین ایران خودمونه اینا بهترمیدونند

  2. رضا معصومی

    درود بر شما عرض تسلیت / ما را در غم خود شریک بدونید.

  3. خدا رحمتشون کنه پدر امنیت ایران بودن خدا لعنت کنه امریکای مستکبرو

    • مهدی حمزه

      سلام برشهیدسلیمانی، روحش شاد
      مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق

  4. سردار سلیمانی سردار متواضع و بی ریا سردار دلها قهرمان خستگی ناپذیر بهشت خدا جایگاهشون

  5. سردارنصف کشورایران بود…ایران یعنی قاسم سلیمانی…به ارزوی دیرینه اش رسید…خدابهتون صبر بده مارو درغم خود شریک بدانید

    • یک مشت گدا گشنه و اوباش دیروز که دری به تخته خورد و دست روزگار به یه کشور با تموم منابعش مسلط کرد. دستاشون تا آرنج تو خون مردمه و شکم هاشون پره از حق مردم فلاکت زده ایران.

  6. درود ورحمت خدابرشهید سلیمانی.خوش به حالش که امام حسینو امام زمان روخوش حال کرده.احسنت بردختر ش که ازامام حسین دفاع کرده.درود ورحت خدابرمادر شهید سلیمانی ببین اون کی بوده که همچین پسری روبزرگ کرده

  7. ماملت ایران همگی متحدیم تا ازآمریکای جنایتکار و پست انتقام خون حاج قاسم روبگیریم . ترامپ و پمپئو روباید ترورکنیم.

  8. انشاالله خدا به خانوادشون صبر بده واقعا سخته
    سردار سلیمانی برای همه عزیز بودن و هستن و خواهند ماند و شهادتشون داغ عظیمی هست
    همه ما مدیون سردار و خانواده بزرگوارشون هستیم
    خوشبحال سردار چه شهادت زیبایی داشتن

    • خانوادش الان تا گردن غرق در پول و رانت و عیش و نوش هستند. شما نگران خودت باش. مگه اینکه از همین قماش باشی.

  9. سردارسلیمانی پدر همه ما بود .امنیت مابود .لعنت خدا بر ترامپ و دشمنان داخلی

    • من که یه پدر بیشتر نداشتم. یعنی مادرم یه شوهر بیشتر نداشت. ولی شما گویا داستان متفاوتی داشتی.

  10. زینب عزیز تنها تو داغدار سردار سلیمانی عزیز نیستی او پدر معنوی همه ملت استملت ایران سراسر عزادارست امیدوارم التیام این درد با مرگ ترامپ تسکین پیدا کند قطره ایی

  11. آیهان محمدی

    ابجی عزیز درود ورحمت خدواند متعال بر پدر شهید شما خدا رحمتش کنه انشالا درود بر شرف شما درودبر غیرت شما ابجی تنها پدر شما نبود پدر همه ملت بود ماهم عزادار هستیم از خدواند متعال برای شما ارزوی صبر میکنم

  12. ای ک فقط خدا میدونه تو دلم چ آتیشه دلم داره میترکه.فقط اخلاص ایشون باعث شده ک میلیون ها ادم واسش دارن میسوزن ادن تواضع اون بی ریایی اون خلوص نیت ب امام حسین تکرار نشدنیه.من ک از جمعه تا ب حال انگاری دوباره پدرمو از دست دادم

  13. بسم الله الرحمن الرحیم

    تسلیت وتبریک به خواهر عزیزم زینب سلیمانی تنها جمله ای که میتونم بنویسم اینکه خواهر عزیزم ماهم یتیم شدیم ومارو هم در غم خود شریک بدانید امریکایی ها این رو خواهند فهمید که شهادت سپهبد عزیزمان سلیمانی از حضورش در جبهه ها برای انها خطرناک تر است و انشالله باشد که جشن نابودی اسراعیل و امریکا را بگیریم و نماز شکرمان را در مدینه بخوانیم

  14. سرداردلها سردارعزیز همیشه یادو خاطره ات درذهن همه مردم جهان میماند

  15. خدا بیامرز پدر مهربان با دوست و قاطع در برابر دشمنون حاج قاسم عزیزمون رو .انشاءالله که نظر و دعای خیرش پشت سر جوونها جوونهای مملکتمان باشه

  16. خیلی ناراحتیم سردار پدر ما بود .

  17. دل همه ما ايرانيا به درد اومد

  18. حیف که انسانهایی پاک همچون سردار سلیمانی از دنیا بروندو موجودی کثیف مانند ترامپ ملعون بماند و جولان دهد

  19. فاطمه الهی

    عزیز دل!
    سخنان پر صلابت و زینب گونه ات رو در حضور رهبر عزیزمون و ملت داغدار شنیدم حتم دارم بابا جانت ازت خواسته چنین صبری رو داشته باشی و در برابر کفر احساس عجز و ناتوانی نکنی…
    امیدوارم حذف اسرائیل از این کره خاکی و نابودی کفر و ظهور مولا و سرورمون صاحب الزمان عجل الله تسلای دل داغدیده شما و رهبر و مقتدای ملت شریفمون باشه…
    ما رو هم سهیم این اجر بزرگ بدونید

  20. خدا رحمت کنه اون مرد عزیز و بزرگوار رو که همه جا بی نام خدمت کرد
    ولی اونطور که دیده شد

  21. سربلنديم وتا أبد بالاس پرچم قاسم سليماني…

  22. تنها چیزی که باعث میشه یکم اروم بگیریم ارزوی شهادتون بود.همون جور که حاج قایم فرمودن تمام دخترای ایران دختران من اند همه ما یتیم شدیم داغی به دلمون نشسته که سرد نخواهد شد.کاش کاری برای این خون به ناحق ریخته شده از دستمون برمیامد حیف که جز شرکت در تظاهرات کاری نمیتوانیم بکنیم تا روزی که انتقام نگیرند دل ما اروم نمیشه درود خدا به مردان مخلصی چون حاج قاسم

  23. زینب خواهر عزیزم من که از شهادت سردار اینقدر سوختم و گریستم… من که تا به حال این انسان بزرگ رو از نزدیک ندیده بودم ولی انگار نزدیکترین فرد خونوادمو از دست داده بودم. وای به دل شما که به شما چی گذشت… همیشه برا سلامتیش حمد می خوندم ولی خدا پدر عزیزتو خیلی دوست داشت و اونو برد پیش خودش و همرزمان شهیدش….

    • خواهر گرامی بدان که سردار سلیمانی فقط پدر شما نبود .پدر همه ایران بود. عرض تسلیت دارم. چنان از آمریکا متنفر شده ام که حد و حساب ندارد. انتقام از آمریکا و مبارزه با نظام آمریکا و اسرائیل برای من یک هدف جدید در زندگی شخصی من شده است. نمی دانم چی شد ولی بعد شهادت سردار ، انگار بیدار شدم ، قوی شدم و هدف پیدا کردم. هنؤز دلم برای حاج قاسم تنگ هست . اصلا فکر نمی کردم شهادت سردار اینقدر منو بهم بریزد.

  24. با سلام به خواهر بزرگوارم زینب سلیمانی،خواستم بگم که جامعه[اهل سنت] و ملت بلوچ،همچنان مانند همه هموطنانشان در سوگ سردار بزرگ اسلام هستند،اگر چه خود شما میدانید،اما لازم به ذکر هست که عرض کنم.جامعه اهل سنت و قوم بلوچ انگار که یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده،به هر حال تسلیت ما رو هم بپذیرید،و خداوند به شما صبر بدهد.(نوید)

  25. زینب جان خواهرم پدر ما هم رفته سردار سلیمانی پدر همه ی ما بود انشاالله خدا روحش رو شاد کنه انشاالله روزی برسه که پشت سر امام زمانمون بیاد .امین

  26. مبینا سادات

    من ب شخصه ی سخرانی ایشونو از تمام وجود دوست داشتم اون سخنرانی ک ایشون گفتن تمام دخترای ایران زمین دختر ایشونن با حجاب و بی حجاب برايه ایشون فرقی نداشت و اینو بدونید حاج قاسم از یاد نخواهد رف

  27. سلام راه شهید سردار سلیمانی را ادامه خواهیم داد سردار دلها پدر ما بود یاد و خاطره این فرمانده شجاع و با تدبیر در دلها ماندگار شد درود خدا بر پدر و مادری که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند

  28. حسین اعتمادی

    سلام بر خانوداه محترم شهید قاسم سلیمانی : دخترم مدت زمان کوتاهی پدر برای استراحت سپری میکند وبزودی همراه یاران صاحب الزمان حاضر خواهد شد انشاء لله واین مطلب را به یقین عرض شد پس والله والله والله پدر در کنار شمار حاضر است با غسل آیه لقد رای من ایات کبرای را به نام عدد صاحب الزمان بخوان و بخواب وببین حقیقت بیان را . التماس دعا

  29. خواهر عزیزم زینب جان
    این اهل فتنه هستند که از جهل خود بر طبل رسوایی خویش می کوبند و عده ای از هم فکران خود را نیز به رقص و شادی حاکی از جهلشان وامی دارند.
    خیل عظیم عذاداران امام ،حسین فاطمه سلام الله علیها که می دانند و آگاهند بر مکتب تاریخ ساز عاشورا
    دردانه ی پدر ،مادختران مکتب حاج قاسم را هم در عزای پدر شریک بدان
    تو با وقار خویش و با متانت و شجاعت خود به اهل فتنه نشان دادی که اهل عاشورا ساکت ننشستند که با خزعبلات عده ای
    مظلومیت تاریخی حسین ابن علی،امام ،و سرور تمدن ساز جهانی در افکار آنان مورد قیاس قرار گیرد
    …..

    آمریکا بداند با هر حیله ای یا که تزویرو هر کاری که کند
    با فتنه افکنی،تبلیغات ضد انقلابی، تحریف،جنگ نرم،موج ویروس *کرونا*
    …..نمی تواند یاد حاج قاسم را و فکر انتقام خون به ناحق ریخته شده سردار بزرگ اسلام را از یاد ها ببرد.

  30. سلام من یه بسیجیم اسمم سجاد عضو گردان ۱۱۰ امام حسین(ع)هستم من چندبار منطقه رفتم و خدمتم لب مرز بودم دو بار با چشم خودم شهیدشدنمو دیدم دعا کنین منم شهید بشم…آجی زینب تسلیت میگم پدرت پدر من و پدر تموم عال و دنیا بود هرچند میفهمم حالتو درکت میکنم که شبا سرت رو بالیشت میزاری تا گریه نکنی آرووم نمیشی خدا خیلی دوستت داره آجی زینب که اینجور صبر بهت داده ازت میخام این صبر و تا عمر داری همینجور نگه داری…یاعلی

  31. فرزاد حیدری اقدم

    سلام به روح پدرمهربانم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی کسی که وقت نشانه‌ای ازش میبیم بی اختیار اشک. از چشمانم سرازیر میشه سلام خدمت فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه سلام خدمت خواهر بزرگوارم زینب و خانواده سلیمانی
    از حضرت آقا و خانواده سلیمانی. مخصوصا خواهرم زینب و سپاه قدس خواهش میکنم اجاره بدین منم در نابود کردن و انتقام گرفتن ار آمریکای کثافت که اسم نامرد میاد خونم به جوشدمیاد شرکت کنم حتی به قیمت یتیم شدن دختر ۴ سالم آنیسا نوکرتون فرزاد

  32. سردار بعداز تو ما را چه می شود؟ نفس تازه کن برگرد. دلتنگتیم!!

  33. ابراهیم نظربیگی

    به خدا قسم که گرد ظلمت بر دیدگان نشسته بود نیاز به شستشو داشت؛ حاج قاسم حتی حتی با شهادتش چشمان را شست، غبارها را زدود حاج قاسم:میدانم که میبینی، جز در کنار تو آرامشی نمیخواهم پس ملتمسانه نیازبه شفاعتت دارم شاهد این اشکهایم باش غرق گناهم شفاعت شفاعت

  34. محمد حسن آزادی

    سلام بر خانواده بزرگ سلیمانی از روزی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد آرزوهی من شده جان را را در راه خانواده ایشان و مملکتم بدهم ولی اگر میدانستم چطور میتوانم به لبنان وسوریه بروم وبرای جان دادن در راه کشورم ایران ومردم بدهم وجانم را در راه حاج قاسم پدر همه ما مردم ایران بدهم چون دیدم این پست خواهر م زینب دختر حاج قاسم بگذارم که اگر میشود به من کمک کند تا در راه حاج دینم را عطا کنم

  35. محمد حسن آزادی

    سلام بر خانواده بزرگ سلیمانی از روزی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد آرزوهی من شده جان را را در راه خانواده ایشان و مملکتم بدهم ولی اگر میدانستم چطور میتوانم به لبنان وسوریه بروم وبرای جان دادن در راه کشورم ایران ومردم بدهم وجانم را در راه حاج قاسم پدر همه ما مردم ایران بدهم چون دیدم این پست خواهر م زینب دختر حاج قاسم بگذارم که اگر میشود به من کمک کند تا در راه حاج دینم را عطا کنم

  36. سلام بر شهید حاج قاسم عزیز و زینب های زمان که حامل پیام خون این شهید عالی مقام هستند.

  37. رفته سردار نفس تازه کند برگردد

  38. درود خدا بر سردار بزرگ و والا مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی.

    لعنت خدا بر دشمنان سردار عزیز و ایران عزیز از جمله ترامپ قمار باز

  39. هزاران افسوس که ما سردار دلها رو از دست دادیم،،واقعا چنین افرادی کم نظیر هستن،

  40. ای وای چه غریبانه رفتن از این خانه

  41. سردار سلیمانی زنده است وتا ابد بر تارک تاریخ می درخشد

    • نرگس نامورافشردازتبریز

      👌سلام بله انشاءلله که همین طورخواهد بوددرود برخواهران وبرادران عزیزم که یادپدربزرگوارمان همیشه درقلبهای نورانیشان موج میزندالتماس دعا دارم

  42. فاطمه خزاعی

    ببین خواهر من هیچکس انتقام پدرتو نگیره/مطمئن باش من هستم….
    درسته دخترم ولی شده میزنم به سیم اخر و پسر میشم تا برم تو اون میدونی که حاجی چهل سال توش میجنگید…
    من به خود حاجی قول دادم / به شما که دخترشون هستی هم قول میدم/ زمانی زیر قولم میزنم که دیگه نتونم نفس بکشم/شما هم به خارج از کشور دلنبند / تا وقتی ادمای غیوری تو این کشور هستند که ارزوشون شهادته به خارج از کشور نمیرسه / ولی من یه احساسی دارم …/حس میکنم که شما انگار بخاطر اینکه انتقام پدرتون رو از امریکا بگیرید / تن به ازدواج با مردی که از شما خیلی بزرگتر دادید….
    امیدوارم اینطوری نباشه…
    یه خواهشم ازتون داشتم/دعا کنید من شهید شم….

    • انشاالله به زیرتانک بشی تیکه هاتو پیدانکنند خودم غلاده به گردن ترامپ میکنم بیاد بو بکشه ذرات نهشتو پیدا کنه تو خاک کنیم البته اگه نخوره سگ ترامپ😊😊😊

  43. عزیزم خواهر عزیزمان
    تسلیت مارا بپذیر ما کنارتان هستیم
    و تبریک بابت ازدواج هوشمندانه شما
    آفرین بر شما درود بر شرف و غیرت شما
    که این چنین از خود گذشتی 🙏😔🤲🤲🤲الهی به حق زینب خداوند نگه دارتون باشد🙏🤲🌷🌷🌷🌷

    • عمویی کدام ازدواج هوشمندانه رو میگی به سال نکشیده بود رف شوهر کرد عربا عربایی که زمینه کشته شدن باباشو برای امریکاییها فراهم آورده بودند الانم معروف شده به خاله زینب سردار زیر دلها میفهمی؟ بفهم نفهم

  44. سلام ..انتقام خون پدرت با کسی خواهد بود کار زیاد سختی برایش نبست ..راحت ب دلهایشان ب افکلرشان وب زندگیشان وارد میشود واثر میگذارد اگر خداوند یاریش کند .پدرتان انسان واقعا بزرگی بود ..واقعا بزرگ فرق دارد با خیلی ها..نمیدانم چ جنسی بشری بود از نور بود !از فرشته ها بود !یا از جنس خود خدا!!مگر غیر آنکه ب یاری :ظالمان درماندگان ک در چنگال شیاطین گرفتار شده بودند ..اونجاتگر بود مگر ما وقتی گیر میکنیم ب کی اکتفا میکنیم مگر خدارا صدانمیکنیم ?خوب پدرت هم از جنس نور حق وخدا بود ک ب خدا هم پیوست ..ترامپ هم ب زودی تاوان میدهد …صبر کنید و ببینید قدرت خداوند چقدر است ….تمام قدرت خداوند را ب رخ جهان می کشیم.برادرت درجبهه با اومیجنگد …یاحق

  45. سردار «تمام» کشور ایران بود….

  46. یک جوری نوشتید آدم فکر میکنه همسرش 50 سالشه!! اون پدرشوهرش هست…..

  47. سلام من هم پدر خود را در راه اسلام و میهنم در دیماه سال شصت در جبهه غرب از دست دادم الان حدود چهل سال از آن واقعه میکذرد ولی هیچگاه نتوانستم با این قضیه کنار بیایم . خون شهدا تا ظهور منجی از جوشش نخواهد افتاد . روح همه شهدا اسلام محمدی قرین رحمت حضرت حق . خداوند به شما صبر و سکینه الهی عطا کند .آمین

  48. زهرا پهلوان

    سلام زینب جان انشاالله خواهر گلم ما انتقام میگیریم و همه جوره ایستاده هستیم سپهد حاج قاسم سلیمانی درسته پدر شما هم بود پدر ما هم بود و هست
    باتشکر من زهرا پهلوان هستم ۱۴ساله استان گلستان شهراستان گنبدکاووس

  49. من خودم جانم را صدبار فدایه رهبر عزیزم وسردار دلها حاج قاسم میکنم…الانم حاج قاسم با اقا امام حسین تو بهشتن خوشحال باشید وشکر کنید که ازاین همه غصه راحت شد

  50. منم مار تولید محتوا انجام میدم کارفرما کلی دقت و سختگیری می‌کنه. نمیدونم این محتوای شما با این قلم افتضاح چه طور قابل قبوله…

  51. خودت می دونی چقدر بابا تو دوست داشتم هنوز اسمش که میاد اشک چشا مو میگیره حمایت از هرزگی و پس نهاد لواظ و لز با زی کار مریدای شیظا نه ۶ سال پیش پنج تا شکارچی فرستادن مهناز و شکار کردن منو در به در حالا نوبت شکار منه من خودم شکارچیم ولی نه ناموس مردم فرار نیست چون قدرت دستشونه‌‌ بیناموسی کنن لواظ خوبه مال خودشون ۳۵ سال زنجیر نزدم که هرزگی کنم تام جریان من کار مجتبای بی شرفه

  52. ای کاش حداقل شرافت داشتید د اینقدر لچار سرهم نمی‌کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *