زمان و ساعت پخش تکرار سریال ۸۷ متر

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ۸۷ متر (زمان بازپخش)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ۸۷ متر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال تلویزیونی ۸۷ متر جدیدترین کار آقای کیانوش عیاری قرار است که به زودی از شبکه اول سیما بر روی آنتن برود

این سریال قرار است جایگزین سریال روزهای بدی باشد که این شب ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

بازیگران شناخته شده زیادی در این سریال حضور دارند که مهمترین آنها آقای علی انصاریان بوده که متاسفانه در ۱۵ بهمن 99 دار فانی را وداع گفت و در این سریال نقش هایی را بر عهده داشته است که به دلیل فوت ایشان نقش او را بر عهده بازیگری دیگر قرار داده اند از دیگر بازیگران این سریال می توان به علی دهکردی و مهران رجبی و فریبا کامران و دیبا زاهدی اشاره کرد

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ۸۷ متر

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ۸۷ متر

این سریال دارای ۴۰ قسمت بوده که ۴۵ دقیقه برای هر قسمت آن در نظر گرفته شده است هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.

آقای کیانوش عیاری کارگردان شناخته شده کشورمان کارگردانی این سریال را بر عهده داشته

از سریال های قبلی رو می‌توان به خانه به خانه و هزاران چشم روزگاران غریب اشاره کرد.

یکی از کارهایی که هرچند وقت یکبار دچار تعطیلی و مشکلات بودجه‌ای می‌شود، سریال “87 متر” است. البته در این مدت طولانی فیلمبرداری، سبکِ کاری کیانوش عیاری هم اجازه نداده کار خیلی پیشرفت بیشتری داشته باشد و کماکان دو ماه دیگر فیلمبرداری دارد. اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم امروز پنجشنبه 10 مهرماه روزهای تعطیلی دوباره سریال به 99 روز می‌رسد. تا “87 متر” به سریالی تبدیل شود که شاید در دهه اخیر بیش از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی با توقف و تعطیلی مواجه شده است.

این در حالی است که چند روز گذشته در فضای مجازی مطرح شد که “87 متر” به زودی از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سریالی که چندی قبل از وقفه دوباره با اضافه شدن چند بازیگر جدید در حوالی خیابان قنبرزاده فیلمبرداری می‌شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *