سامانه مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir +آموش ثبت نام

سامانه مسکن فرهنگیان www maskan medu ir + آموزش

سامانه مسکن فرهنگیان www maskan medu ir+آموش ثبت نام به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دولت برای خانه دار کردن فرهنگیان فاقد خانه طرحی را ارائه داده است تا این قشر زحمتکش و محترم بتوانند که به زودی خانه دار شده و از دغدغه مسکن و اجاره رها شوند به همین منظور سامانه ای را ایجاد کرده تا افرادی که فاقد منزل هستند در این سامانه ثبت نام کرده و اعلام نیاز خود را برای مسکن مطرح کنند.

سامانه مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir

این سامانه از ساعت 8 روز پنجشنبه فعال بوده و متقاضیان میتوانند با ورود به آدرس maskan.medu.ir در این طرح ثبت نام کنند.

سامانه مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir +آموش ثبت نام

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزار آموزش و پرورش در این باره گفته که این سامانه صرفا برای ثبت نام فرهنگیان فاقد منزل است و افرادی که دارای خانه هستند شامل این طرح نخواهند بود.

آقای کریمی فر همچنین گفت که فرهنگیا محترم از روز 14 آذرماه 1398 میتوانند از ساعت 8 صبح اقدامات لازم برای ثبت نام انجام دهند.

وی افزود: این سامانه برای فرهنگیان فاقد مسکن اعم از افرادی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند و افراد جامانده‌ای که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فعال و در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین ببینید: سامانه طرح ملی مسکن 98 و 99

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: فرهنگیان در اسرع وقت با ورود به سامانه مذکور به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

در تفاهمنامه ای که بین وزارت مسکن و آموزش و پرورش منعقد شده است قرار است که وزارت مسکن 170 هزار خانه را در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهد

این تفاهم‌نامه در ۷ ماده تهیه، تدوین و تنظیم شد و به امضای دو وزیر رسیده است و مدت اجرای این تفاهم‌نامه ۳ سال یعنی تا آبان ۱۴۰۱ است.

راهنمای ثبت نام در سامانه مسکن فرهنگیان

این طرح مخصوص فرهنگیان فاقد مسکن است که لازم است پس از ورود به سایت maskan.medu.ir با وارد کردن شماره پرسنلی، کد ملی و شماره شناسنامه ثبت نام نمایند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *