سامان و سایت واکسن دانش اموزان +آموزش ثبت نام واکسیناسیون

سامانه و سایت واکسن دانش آموزان salamat.gov.ir +آموزش ثبت نام

تاریخ انتشار 28 شهریور 1400 – زمان مطالعه 2 دقیقه

سامانه و سایت واکسن دانش اموزان +آموزش ثبت نام واکسیناسیون دانش اموزان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

سامانه و سایت واکسن دانش آموزان salamat.gov.ir +آموزش ثبت نام

سامانه و سایت واکسن دانش اموزان

روز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ سامانه واکسیناسیون کشور برای دانش آموزان فعال شد

دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال می توانند با ورود به سایت salamat.gov.ir برای تزریق واکسن ثبت نام کنند

وزیر بهداشت با اعلام آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در سراسر کشور گفته است که برای این گروه سنی فقط واکسن سینوفارم تزریق خواهد شد.

دکتر بهرام عین اللهی در این باره تشریح کرد احتمال می دهیم که در هفته جاری کودکان بین ۷ تا ۱۲ ساله را نیز واکسینه کنیم

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون دانش آموزان به معنای این نیست که مدارس بازگشایی خواهد شد و در صورتی که به صورت کامل خطر ابتلای دانش آموزان از بیماری کرونا منتفی گردد مدارس بازگشایی خواهد شد و دانش آموزان همانند سال‌های گذشته می‌توانند به تحصیل بپردازند

وزیر بهداشت همچنین به استانداریها با فرمانداری‌های کشور اعلام کرد میتوانند به اختیار خود محدوده سنی برای تزریق واکسن را حذف کنند به این شرط که هنگام تزریق واکسن صف ایجاد نشود و درصورتی که مردم در صف ایستادن باید مجدداً محدودیت سنی برای تزریق واکسن ایجاد شود.

تزریق ۴۲ میلیون دُز واکسن کرونا تا کنون

وی تصریح کرد: به لطف خدا تاکنون ۴۲ میلیون دُز واکسن تزریق کرده ایم که این اقدامی بی سابقه و رکوردی بسیار خوب است؛ چراکه تا پایان تیرماه تنها پنج میلیون از مردم واکسن دریافت کرده بودند.

عین اللهی ضمن تشکر از همراهی مردم با وزارت بهداشت، عنوان کرد: از دانشجویان عزیز، نیروهای بسیج و داوطلب در همه سازمان ها و نهادها که به ما کمک کردند تا آمار مرگ و میر در موج پنجم کاهش یافته و جمهوری اسلامی ایران این رکورد را که در ۴۵ روز ۳۷ میلیون واکسن تزریق کند و به ثبت برساند، تشکر می کنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *