ماجرای ساناز و محسن هاشمی چیست؟ آیا ساناز پرستو است؟

ماجرای ساناز و محسن هاشمی چیست؟ آیا ساناز پرستو است؟

ماجرای ساناز و محسن هاشمی چیست؟ آیا ساناز پرستو است؟ جزئیات ادعاهای ساناز در کلاب هاوس علیه محسن هاشمی را در این صفحه بخوانید.

ماجرای ساناز و محسن هاشمی چیست؟

در فضای مجازی حواشی برای محسن هاشمی به وجود آمده که سوژه کاربران به خصوص رسانه های معاند گردیده است

در شبکه اجتماعی کلاب هاوس کاربری به نام ساناز در روم حاضر شد و ادعاهای عجیبی را درباره محسن هاشمی مطرح کرد او از علاقه خود به محسن هاشمی گفت و توضح داد که عاشق این شخص میباشد ادعاهایی که محسن هاشمی به آن واکنشی نشان نداده است .

ماجرای ساناز و محسن هاشمی چیست؟ آیا ساناز پرستو است؟

این کاربر در ادامه ادعاهای خود گفته است که من با محسن هاشم رابطه داشته ام! این در حالیست که چندی پیش یک فایل صوتی از محسن هاشمی در فضای مجازی دست به دست میشد که در حال توضیح دادن به همسر خود درباره رابطه با یک زن بود!

نکته عجیب تر این بود که یک روزنامه نگار گفته بود که خانواده محسن هاشمی به ساناز 25 میلیون حق سکوت داده بود که درباره اینگونه مسائل در شبکه های اجتماعی حرفی نزند

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به زمان انتخابات باید منتظر جریان‌های رسانه‌ای مشابه باشیم و ممکن است نامزدها برای تخریب یکدیگر از هر ترفند و بی‌اخلاقی ممکن استفاده کنند.

«ساناز» این بار با این ادعا که عاشق محسن هاشمی است و مدت‌ها با او رابطه داشته، به شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس آمده بود تا ادعاها و اتهامات خود را با ذکر جزییاتی حیرت‌انگیز مطرح کند. او که می‌گفت از این ارتباط مستمر فیلم و صوت بسیاری تهیه کرده و بابت آن به قوه قضاییه هم شکایت برده، با حمایت افراد دیگری از فعالان فضای مجازی موجی را علیه رییس شورای شهر تهران ایجاد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این هم از همان. پرستو هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *