سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir برای ورود کلیک کنید

سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir برای ورود کلیک کنید

سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir برای ورود کلیک کنید به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان افراد زیادی به این ویروس مبتلا شده اند و در بیمارستان های تعیین شده تحت مراقبت هستند.

سایت تست آنلاین کرونا test.corona.ir برای ورود کلیک کنید

اما برخی از مردم کشور استرس این موضوع را دارند که نکند آنها هم به این ویروس مبتلا شده اند!

با توجه به اینکه کسی که به این ویروس مبتلا شود حدودا تا 2 هفته هیچ گونه علائمی نداشته و تشخیص آن ممکن نیست پس اضطراب برای همه مردم به وجود خواهد آمد که نکند ناقل ویروس کرونا باشند و خود از این مورد بی خبر هستند

با توجه به اینکه برخی از مردم نگران بوده و بی مورد به بیمارستان ها برای تست بیماری مراجعه میکنند در نهایت سازمان نظام پزشکی کشورمان با راه اندازی یک سایت به صورت آنلاین از مردم تست کرونا میگیرد.

ورود به سایت تست کرونا test.corona.ir

در این سایت سوالاتی برای مراجعه کننده در نظر گرفته شده که با پاسخدهی با این سوالات ، پیشنهاد ارجاع به پزشک داده خواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید- ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شده اند تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر دوشنبه 12 اسفند 98 به 1501 نفر و تعداد فوتی ها به 66 نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس آمار جدید، بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا همچنان در شهرهای تهران و قم است.

اگر چه تاکنون مقامات غیررسمی از تعداد بالای مبتلایان و قربانیان گفته اند اما بر اساس آمار رسمی نیز ایران اکنون پس از چین، بیشترین تلفات را در اثر ویروس کرونا داشته و موضوع ناخوشایند این که این آمار از تلفات تنها در کمتر از دو هفته اخیر رخ داده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *