سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش مسابقه کهکشان را در این صفحه از  مجله شبونه مشاهده نمایید

نام نویسی و شرکت در مسابقه کهکشان، شبکه پنج سیما شروع شد.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش

معرفی مسابقه تلویزیونی کهکشان

مسابقه کهکشان، مسابقه تازه شبکه ۵ به تهیه کنندگی، کمیل سوهانی و طراحی محمد صادق باطنی نیز می باشد، که در هر قسمت از این مسابقه گروهی پنج نفره تشکیل شده، از اعضای یک خانواده.

تاریخ ارتباطات انسان را از زمان گذشته تا به حال سپری می کند و به این بهانه با چالش‌های بشر در مواجهه با رسانه ها در هر یک از کهکشان های ارتباطی که شامل کهکشان شفافی، کهکشان چاپ، کهکشان دیجیتال و کهکشان اینترنت نیز روبرو خواهند شد.

حال در ادامه درباره نحوه ی نام نویسی و ورود به این مسابقه و…. بیشتر آشنا می شویم. همراه ما باشید.

مسابقه تلویزیونی کهکشان با کمک فناوری واقعیت (AR) و واقعیت مجازی(VR) مخاطبین و شرکت کنندگان را به طور همزمان با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش

در این برنامه مخاطبان در لحظه هایی با اسکن نمودن صفحه تلویزیون، توسط تلفن همراه‌شان با استفاده از اپلیکیشن برنامه می‌توانند در بازی‌هایی که متناسب با زمان های گوناگون تاریخ ارتباطات انسان طراحی شده است، شرکت کنند.

در هر یک از قسمت این مسابقه گروه پنج نفره به صورت خانوادگی با حضور مجری وارد مسابقه می شوند.

شرکت کنندگان در این مسابقه سفری را در دل تاریخ شروع نموده و زمانهای گوناگون تاریخ ارتباطات از زمان گذشته تا به اکنون را سپری می‌کنند.

برای هر دوره تاریخی اتاقک هایی در نظر می گیرند، که یکی از شرکت کننده ها با ورودش به آن با چالش‌هایی مواجه می‌شود، برای مبارزه با این چالش‌ها، شرکت کننده نیاز به توانمندی‌هایی با همکاری گروهی، تمرکز، قدرت فیزیکی، خلاقیت حافظه و هم مهارت استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی نیز می باشد.

این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما ساخته شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانه نیز می‌باشد.
تهیه‌کنندگی این مسابقه را کمیل سوهانی نیز بر عهده دارد و محمد صادق باطنی طراحی این مسابقه را نیز عهده دار می باشد و محسن تقوی زنور مشاور پروژه نیز است.

مسابقه کهکشان از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ قرار بر پخش می باشد که در این ایام در مرحله ی آخر ساخت دکور نیز می‌باشند وبه زودی زود زمان پخش آن را اعلام می کنند.

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در مسابقه کهکشان شبکه پنج+ زمان پخش

شرایط ورود به مسابقه کهکشان

یک گروه پنج نفره از اعضای خانواده که مهارت های گوناگون فیزیکی، قدرتی، حافظه، استفاده از تکنولوژی های نوین و…. نیز دارا می‌باشند، جمع کنید و با هم از تک تک لحظه های مسابقه لذت ببریم.

به خاطر طولانی شدن زمان ضبط، احتیاج می باشد همه‌ی اعضای گروه توان تحمل حدوداً ۸ ساعت ضبط را داشته باشند.
در هر گروه لازم می باشد، سه نفر از توانمندی هایی از جمله: قدرت بالا رفتن از صخره، آویزان شدن از طناب، رو به رو با مار و….. رانیزداشته باشند.

هر چه گروهی که تشکیل می‌دهیداز نظر سن و جنسیت متنوع باشند، پذیرش آن به عنوان شرکت کننده بیشتر خواهد شد.
در درجه نخست و پاین قبل از هر چیز، باید گروه، گروهی مشتاق بازی و سپری کردن وقت در فضای خوب و لذت بخش نیز باشد.

برای نام نویسی به آدرس زیر مراجعه نمایید و به طور گروه پنج نفره نام نویسی کنید.

مشکلی از لحاظ جنسیت برای شرکت در مسابقه وجود ندارد و مرد و زن می توانند شرکت بنمایند.

نحوه شرکت

خانواده‌هایی که آماده هستند برای به چالش کشیدن خود در روبرو شدن با چالش های فیزیکی و معمایی حتماً برای شرکت در این مسابقه از طریق شماره تلفن ٠٩١٠٨٩٩۴١٢٨در واتساپ اعلام نموده تا هماهنگی های بعدی برای حضور در این مسابقه صورت گیرد.

آدرس سایت ثبت نام مسابقه بزرگ کهکشان

برای ثبت نام به آدرس ذکر شده در زیر مراجه کنید و به صورت گروه های ۵ نفره ثبت نام کنید. محدویتی از نظر جنسیت برای شرکت در این مسابقه نیست و مرد و زن میتوانند در آن حضور پیدا کنند

kahkeshan5.ir

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *