سرقت انگشتر رهبری (رهبر انقلاب) و پیدا شدن انگشتر رهبر معظم انقلاب

ماجرای سرقت انگشتر رهبر انقلاب

سرقت انگشتر رهبری (رهبر انقلاب) و پیدا شدن انگشتر رهبر معظم انقلاب را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای سرقت انگشتر رهبری (رهبر انقلاب)

روز گذشته چند سارق تهرانی توسط پلیط تهران دستگیر شدند که در بین وسایل سرقتی انها انگشت رهبر انقلاب نیز وجود داشت!

بعد از مشاهده این انگشتر بلافاصله به نیروهای امنیتی گزارش داده شد تا ماجرای این انگشتر مشخص شود که این سارقان چگونه و از کجا توانسته اند انگشتر رهبری را به سرقت ببرند.

سرقت انگشتر رهبری (رهبر انقلاب) و پیدا شدن انگشتر رهبر معظم انقلاب

بعد از بررسی ها مشخص شد که این انگشتر اهدایی رهبر انقلاب به یکی از خانواده شهدا بوده است که این سارقان اقدام به سرقت خانه این خانواده شهید کرده اند .

بعد از برسی خانه این سارق مشخص شد که او عضو یک باند سرقت میباشد که در خانه او 11 سارق دیگر زندگی میکنند و صبح از خانه بیرون زده و به دنبال سرقت وسایل خودرو ها و لوازم مردم میروند

همچنین ببینید: واکنش رهبر انقلاب به پست مهران احمدی درباره پیرمرد موتوری

سرهنگ شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در این باره میگوید: طبق وظیفه، پلیس به مالک خودرو که انگشتر رهبری در ان بود تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که خودروی سرقتی اش پیدا شده و برای تحویل به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کند. آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو، انگشتری که مقام معظم رهبری به وی هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست.

وی بیان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این انگشتر بازجویی سارقان در دستور کار قرار می‌گیرد و سارق در اعترافات خود می‌گوید که در داشبورد ماشین این انگشتر وجود داشته که آن را برای مادرم بردم و الان این انگشتر در خانه نزد مادرم است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند و به آن مسئول تحویل می‌دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *