دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت اول (قسمت 1 ) قسمت ۱

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت اول (قسمت 1 ) قسمت ۱

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت اول (قسمت 1 ) قسمت ۱ همراه با خلاصه داستان و کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : آفتاب پرست
  • ژانر : کمدی
  • بازیگران اصلی : پژمان جمشیدی ، حمدیرضا آذرنگ ، باران کوثری ، گوهر خیراندیش
  • قسمت : اول
  • کارگردان : برزو نیک‌نژاد
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : دوشنبه ها ساعت 8 شب
  • تاریخ انتشار : 31 تیر 1401
  • دانلود قسمت اول سریال آفتاب پرست

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت اول (قسمت 1 ) قسمت ۱

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت اول

سریال آفتاب پرست یکی از بهترین کارهای شبکه نمایش خانگی بوده که با درخشش پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ همراه است این سریال پخش آن از عید غدیر آغاز شد و نقش اصلی این سریال را پژمان جمشیدی برعهده دارد که نقش جمال پورشه می باشد.

از دیگر بازیگران این سریال میتوان به باران کوثری و گوهر خیراندیش و پیام احمدی نیا اشاره کرد کارگردانی این سریال آقای برزو نیک نژاد بر عهده دارد که سابقه زیادی داره سریال‌سازی دارد سریال های دردسرهای عظیم و پنچری و ساخت ایران و دودکش از جمله کارهای او به شمار می آید پژمان جمشیدی یکی از چهره های محبوب این روزهای سینما و تلویزیون کشورمان در سریال آفتاب پرست نام دیگر را در سریال طنز برداشت از سریال پژمان به شهرت رسید در فاصله کمتر از هشت سال توانست فیلم ها و سریال های پربیننده را بازی کند.

خلاصه داستان : سریال آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…

در سریال جدید آفتاب پرست سعی شده است از بازیگرانی استفاده شود که هر کدام در سریال های کمدی به خوبی توانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند،در آفتاب پرست بازیگر نقش اول این سریال کسی نیست جز پژمان جمشیدی کسی که این روزها بیشتر از هر ستار های سینما فیلم ها و سریال های او مورد استقبال قرار میگیرد کسی که در سال 1401 با فیلم علفزار که در ژانری متفاوت از جمشیدی می باشد توانسته موفقیت های فراوانی را در گیشه به دست آورد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم غیر کمدی سال تبدیل شود در کنار پژمان جمشیدی هنرمندان دیگری همچون امیرحسین رستمی، باران کوثری ، حسن زارعی، حمیدرضا آذرنگ ، روشنک گرامی ، سولماز غنی ، سیاوش چراغی‌ پور ، گلاره عباسی قرار است که به هنرنمایی بپردازند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *