سریال از سرنوشت ۴ قسمت دهم ۱۰ فصل چهارم قسمت 10

سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۴ (بیست و چهارم) تلوبیون

بازپخش سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۴ (بیست و چهارم) فصل چهارم از سرنوشت تلوبیون امشب یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید

سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۴ (بیست و چهارم) فصل چهارم تلوبیون

سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۴

فصل چهارم سریال از سرنوشت یکی از مجموعه های ماندگار و همچنین دنباله دار تلویزیونی می باشد و سهراب و هاشم بدون هیچ گونه تردیدی از دوست داشتنی ترین کاراکتر های این مجموعه حساب می شوند و به همین علت باعث شد تا این مجموعه برای سه فصل ساخته بشود و ادامه دار شود و شاهد فصل چهارم آن می‌باشیم.

سهراب و هاشم در کارگاه:
روایت ماجرا فصل چهارم از سرنوشت، ساخت داخلی و دشواری‌های آن است.

سهراب و هاشم در کارگاه خود یک کار بسیار بزرگی را شروع نموده و این خیلی طبیعی است که در این راه با دردسرهای بسیاری روبه‌رو بشوند.
البته در آخر به پیروزی دست پیدا می‌کنند.

این روند می توان گفت همان چیزی است که در گذشته شاهد بودیم.

سهراب و هاشم فعالیت خودشان را از کارگاه اسماعیل استارت زدند و بعد از تعطیلی آنجا به سراغ سرمایه‌گذار رفتند و به همین علت آقای خاکپور با اینکه با کارکردن با آنان مخالف بود، ولی در آخر دستشان را رد نکرد و تا آخر با آنان همکاری نمود.

مشکل های خیلی زیادی بر سر راه آنها وجود داشته، ولی آنها خسته نشدن و پا پس نکشیدند.

این دفعه و در دو فصل چهار بازی هم همان قصه های تکرار شده و باز هم دو پسر جوان همان مسیر را از لحاظ داستانی طی می‌کنند و دوباره با آقای خاکپور با مخالفت دوباره خود دستشان را پس نمی زند و می‌توان گفت آنچه از لحاظ شغلی برای هاشم و سهراب در فصل ۴ مجموعه از سرنوشت به وجود آمد تکرار واقعیت‌هایی است که در فصل‌های دوم و سوم نگاه کردیم.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت

قصه پدر سهراب :

سهراب در فصل اول از سرنوشت در پی خانواده خودش بود.
می توان گفت این پازل خیلی جذاب در کنار همدیگر چیده و در آخر این معما، پدر واقعی سهراب شناخته شد.

ماجرا در این جا پایان یافته، اما در فصل چهارم دید سهراب یک معما در مورد خانواده ی واقعی اش نداشته و ما شاهد می باشیم که باز دوباره به گذشته خود پا می‌گذارد و مشکلاتی برای خود وپدرش به وجود می آید و….

این موضوع هم قصه تازه ای نمی باشد و شکل بسیار ضعیف تری از آن چیزی است که فصل سوم شاهد بودیم و در آخر اینکه سهراب پدر خودش را بخشید.

کاراکتر هاشم در فصل چهارم تغییر هایی کرد و بیشتر از گذشته شوخ تر شد.
گاهی وقتا رفتارهایش اغراق آمیز است.

اضافه نمودن بار طنز در فصل چهارم از سرنوشت

فصل دوم به علت تغییر کارگردان ایجاد شد، البته این دفعه می‌توان گفت همه چیز خیلی طبیعی نمی باشد.

وظیفه خنداندن گیرنده بر عهده هاشم می‌باشد، که کارها و رفتارهایش برخی اوقات غیر واقعی است و از طرفی دهشت با هنرنمایی شاهو رستمی این وظیفه را برعهده گرفته، که کاراکتر او نیز آن طوریکه می‌خواهد واقعی نیست و خیلی زیاد اغراق شده.

اگر اوایل با مجموعه کمدی مواجه بودیم شخصیت همانند حشمت دهدشت می‌توانست جذاب باشد، اما در یک مضمون این چنین نقشی در کل به وصله ای می باشد، که بسیار به قصه نمی‌چسبد.

البته می‌توان گفت با همه اینها مجموعه از سرنوشت هنوزم که هنوزه جذاب و پر بیننده می باشد، آن هم به علت پی ریزی قوی داستان در فصل‌های اخیر است و در حال حاضر باید نگاه کنیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *