دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۴ | قسمت بیست و چهارم 24

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۴ | قسمت بیست و چهارم 24

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت بیست و چهارم [ اینترنت رایگان ] قسمت ۲۴ سریال بی همگان قسمت 24 امشب پنجشنبه 5 آبان 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۴ | قسمت بیست و چهارم 24

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 24

طبیعتاً «قصه » در ساخت آثار نمایشی حرف اول را می زند و این کشش داستان و تعلیق ها است که یک سریال نمایشی و حتی اثر سینمایی را به اقبال می رساند و در ادامه ساختار اثر است که می تواند گوشه ای از این رمز موفقیت باشد اما پیام کار، نکته ای در ذیل مطلب است که در اولویت هدف از ساخت کار محسوب می شود. سریال « بی همگان » تجربه ای دیگر از مهران مهام است که اصولاً در هر ژانری که کار می سازد خانواده برایش در راس هرم است و آسیب ها و چالش های اعضای خانواده را حتی در سریال های طنزش نیز مد نظر دارد.

برای دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۴ اینجا ضربه بزنید

جدا از فضای عاشقانه ای که بر داستان حاکم است و نخ تسبیح این قصه است ما درگیر دو خانواده ی متفاوت هستیم که دو پدر با طبقات و جایگاه اجتماعی مختلف در آن حضور دارند و هر کدام موثر بر آنچه در قصه اتفاق می افتد سعی بر این دارد که منویات مد نظرشان را در مدیریت اعضای خانواده خرج کنند.

اگر به تعاریفی که از هر دو کاراکتر پدر در کاراکتر« بی همگان» وجود دارد دقت کرده باشید به این نکته می رسید که هر دو در لحظاتی از زندگی و تصمیم هایشان دچار هامارتیا (اشتباه دراماتیک) می شوند اما مسیر هر دو اشتباه متفاوت و نحوه مدیریت آن متفاوت تر است.

اگر در ساخت سریال «بی همگان» در مقام اول به فیلمنامه نگاهی جدی تر داشته باشیم مشخص است که نویسنده در خلق شخصیت های سریال به دنبال دو جنس خانواده گشته است. که هریک در شرایط بحران مدیریتی مدل خودشان را دارند و البته در جایی که چالش ها به یکدیگر در می آمیزد با سبک خودشان به ماجرا ورود می کنند .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *