دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۵ پانزدهم کامل قسمت 15

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت پانزدهم 15 کامل | قسمت ۱۵ کیفیت عالی سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید سریالی که داستان طنز آن نسبت به سایر سریالهای طنز شبکه نمایش خانگی متفاوت است و بسیار هیجانگیز نیز میباشد مردم کره زمین به مریخ مهاجرت کرده اند در انجا چالش های جدیدی را در زندگی شان تجربه میکنند اقای پیمان قاسمخانی کارگردان این مجموعه خیلی خوب توانسته تخیلات خود را نسبت به کره مریخ به صورت طنز دربیاورد البته از درخشش سام درخشانی نمیتوان غافل شد او هم در زمینه طنز خیلی خوب میتواند به ایفای نقش بپردازد.

سریال روزی روزگاری مریخ را در اینن صفحه میتوانید دانلود و تماشا کنید سریال طنز که داستان تخیلی و متفاوتی را روایت میکند به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این قسمت را دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۵ پانزدهم کامل قسمت 15

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : پانزدهم – 15
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 15 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال روزی روزگاری مریخ سریال طنزی به کارگردانی پیمان قاسم خانی بوده که از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و توانسته در این روزها لبخند را بر روی لبهای مخاطبانش بیاورد.

آقای پیمان قاسم خانی که از کارگردان ها و نویسنده های سرشناس کشورمان بوده که تصمیم گرفته در شبکه نمایش خانگی تجربه سریال سازی را کسب کند او تا به حال نویسندگی بسیاری از سریال های پربیننده از جمله مرد هزار چهره به شب های برره و فیلم سینمایی مارمولک را برعهده داشته و از طنز نویسان سرشناس و قدرتمند کشورمان محسوب می شود سریال روزی روزگاری مریخ درباره اتفاقاتی بود که در روی کره زمین رخ می دهد و به دلیل از بین رفتن شرایط حیات انسان ها تصمیم میگیرند که کره زمین را به مقصد مریخ ترک کنند سبک زندگی در مریخ از دیدگاه پیمان قاسم خانی می تواند برای مردم جالب و بامزه باشد.

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر، فلامک جنیدی، بهروز رهبری‌فر، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش و مهراب قاسم‌خانی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مخاطبان می‌توانند این سریال را سه شنبه‌ها ساعت هشت صبح از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا تماشا کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *