سریال شبکه مخفی زنان قسمت هفتم

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت هفتم ۷ | قسمت 7

سریال شبکه مخفی زنان به قسمت هفتم رسیده و داستان بسیار جذابتر شده اتفاق هایی بامزه ای که دوران پروین اعتصامی رخ داده است باران کوثری با گریمی سنگین شبیه پروین اعتصامی درامد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است سیامک انصاری و باران کوثری به عنوان بازیگران اصلی این سریال حضور دارند دو چهره ای که محبوبیت زیادی در سینما و تلویزیون دارند به شما پیشنهاد میکنم که حتما این سریال را دانلود  دنبال کنید.

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت هفتم ۷ | قسمت 7 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این فحه دریافت کنید.

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ششم ۷ | قسمت 7

قسمت ششم سریال شبکه مخفی زنان

درباره سریال

شبکه مخفی زنان جدیدترین کار آقای افشین هاشمی کارگردان شناخته شده و با تجربه کشورمان بوده که برای شبکه نمایش خانگی عرضه می شود آقای افشین هاشمی علاوه بر کارگردانی در بازیگری نیز فعالیت دارد.

شبکه مخفی زنان اولین سریال او در قامت کارگردان بوده که تجربه بسیار خوبی را با این سریال به دست آورده است هرچند که انتقاداتی شبکه مخفی زنان توسط رسانه ها مطرح شده است.

اما می‌توان به عنوان یک تجربه خوب برای این کارگردان به شمار آورد.

افشین هاشمی فیلم سینمایی صدای آهسته و خاله قورباغه و گذر موقت و خداحافظ دختر شیرازی را کارگردانی کرده است

اما در تلویزیون تجربه سریال سازی نداشته است این روزها که بسیاری از کارگردان های مطرح کشورمان برای شبکه نمایش خانگی سریال تولید می کنند آقای افشین هاشمی نیز تجربه خود را به کار گرفته است.

این سریال درام تاریخی تولید شده و در برخی از مواقع با طنز تاکید گردید است.

حضور چهره های همچون سیامک انصاری و مهدی هاشمی و لیلا حاتمی و شبنم مقدمی و باران کوثری و امیر حسین رستمی به جذابیت بیش از پیش این سریال افزوده است.

داستان سریال مربوط به زمان زندگی پروین اعتصامی شاعر بزرگ کشورمان می باشد که باران کوثری نقش آن را برعهده دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *