سریال له شدگان رضا عطاران +بازیگران و موضوع داستان

سریال له شدگان رضا عطاران +بازیگران و موضوع داستان

سریال له شدگان رضا عطاران +بازیگران و موضوع داستان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال له شدگان رضا عطاران

رضا عطاران بعد از گذشت سالها دوری از سسریال تصیم گرفته برای شبه نمایش خانگی سریال بسازد.

سریال له شدگان رضا عطاران +بازیگران و موضوع داستان

حدود 9 سال پیش او سریال بزنگاه را برای تلویزیون ساخت اما به دلیل سانسور های زیادی که برای آن شد تصمیم گرفت دیگر برای صدا و سیما فیلم یا سریال نسازد و از تلویزیون فاصله بگیرد.

در سریال له شدگان طرح و ایده از من بود اما آقای عطاران همچین چیزی در نظر داشت . و بعد چند نویسنده مشهور دیگر هم آمدند نویسندگان :امیرحسین عظیمیان ، رضا عطاران ، سعید آقاخانی ، پیمان و مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله هستند و خلاصه ای از آت مردی پولدار کارخانه اش در حال ورشکستگی است و آن را می فروشد تا خودش ورشکسته نشود اما وضعیت بدتر شد و نمی خواست به زنش بگوید به همین دلیل با دوستش دست به کاری می زند که خلاف است اما نمی داند. این سریال ۲۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی و بازیگران : هادی کاظمی ، سام درخشانی ، احمد مهران فر ، میترا حجار ، پژمان جمشیدی ، مهران احمدی ، بیژن بنفشه خواه ، مهران رجبی ، سیامک انصاری ، مهران غفوریان ، شقایق دهقان ، مجید نوروزی ، امیرحسین عظیمیان و….
سعی می شود این سریال اواخر فروردین پخش شود.
من همچنین در خوب بد جلف 3 ، هزارپا 2 ، لونه زنبور 2 ، زیر خاکی 2 نیز هستم

هنوز درباره بازیگران این سریال اطلاعاتی منتشر نشده است.

رضا عطاران هنرپیشه، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوین‌گر ایرانی متولد 20 اردیبهشت ماه سال 1347 است که یکی از برترین بازیگران کمدی شناخته شده کشور است که در آثاری چون «اسب حیوان نجیبی است» «ورود آقایان ممنوع» «آتش بس» و … نقش پررنگی داشته است.

عطاران در سال ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران لقب گرفت. سه فیلم هزارپا، مصادره و خانم یایا توانستند در مجموع ۵۶ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان فروش داشته باشند. سریال‌های عطاران در میان مردم دارای محبوبیت خاصی است؛ به صورتی که در رمضان ۱۳۹۹، متهم گریخت پس از سال‌ها همچنان پر مخاطب‌ترین سریال این ماه قرار گرفت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *