سریال نجلا ۲ قسمت ۲۱ بیست و یکم فصل دوم نجلا +پخش آنلاین

سریال نجلا ۲ قسمت ۲۱ بیست و یکم فصل دوم نجلا +پخش آنلاین

سریال نجلا ۲ قسمت ۲۱ بیست و یکم فصل دوم نجلا +پخش انلاین تکرار و بازپخش قسمت 21 سریال نجلا 24 فروردین 1401 را در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال نجلا ۲ قسمت ۲۱ بیست و یکم فصل دوم نجلا +پخش آنلاین

سریال نجلا ۲ قسمت ۲۱ بیست و یکم

سریال نجلا یکی از جذابترین سریالهای بوده که در چند سال اخیر ساخته شده است.

حضور بازیگران شناخته شده همچون حسام منظور و سوگل طهماسبی و ملیکا شریفی نیا و هدایت هاشمی در این مجموعه نشان دهنده مهم بودن این سریال خواهد بود چرا که بازیگران بسیار شناخته شده و محبوبی هستند فصل دوم‌ سریال نجلا در ۴۰ قسمت ساخته شده است که در ایام نوروز روی آنتن است و در حال حاضر ادامه دارد.

نجلا ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود داستان دراماتیک و هیجان انگیز این سریال تا به حال در 21 قسمت پخش شد. فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۹ پخش شد و فصل دوم آن در ایام نوروز بر روی آنتن رفته است به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت ۲۱ را در این صفحه مشاهده نمایید.

ضیایی که در سه فصل از مجموعه «از سرنوشت» حضور داشت، درباره فصل چهارم این مجموعه و نقشش در این سریال که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

دنلود همه قسمت های سریال نجلا 2

وی گفت: در سریال «از سرنوشت ۴» هم مخاطب طبیعتا با شخصیت من در فصل های قبلی آشنایی پیدا کرده است و مرا می شناسند، بنابراین توضیح خاصی درباره نقشم ندارم فقط بگویم که در سری چهارم یکسری اتفاقات، جالب تر می شود که بماند تا ببینید. درباره دنباله دار بودن این مجموعه و کشیدن آن تا فصل چهار، باید گفت حتما بازخوردها به اندازه‌ای بوده که داستان ادامه پیدا کند و آنقدر مخاطب داشته که تهیه‌کننده فکر کند سری چهارم را هم بسازد، بنابراین باید نظر مخاطبان را هم شنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *