سریال پدرخوانده قسمت ۷ هفتم رئالیتی شو پدر خوانده

سریال پدرخوانده قسمت ۷ هفتم رئالیتی شو پدر خوانده

سریال پدرخوانده قسمت ۷ هفتم رئالیتی شو پدر خوانده

قسمت هفتم سریال پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب رسید سریال رئالیتی شو که یکی از سریالهای خاص شبکه نمایش خانگی میباشد.

سریال پدرخوانده قسمت ۷ هفتم رئالیتی شو پدر خوانده

لینک دانلود قسمت 7

سریال مسابقه‌ای پدرخوانده سری جدید به سبک بازی شب های مافیا بوده که آقای سعید ابوطالب آن را تولید و کارگردانی کرده بود سریال رئالیتی‌شو به آقای سعید ابوطالب علاقه زیادی به اینگونه برنامه ها دارد و از چهره های محبوب سینما و تلویزیون دعوت می کند و دورهمی بازی جذابی را انجام می دهند که مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفته است.

برنامه مسابقه شب های مافیا تجربه بسیار موفق آقای سعید ابوطالب بود تا با استفاده از سلبریتیها بازی جالبی دور هم انجام می دادند که توانست فروش بسیار خوبی در شبکه نمایش خانگی داشته باشد.

آقای سعید ابوطالب با فصل جدیدی به نام پدر خوانده را به شبکه نمایش خانگی گذاشته است مسابقه‌ای پدرخوانده سری جدید به سبک بازی مافیا بوده که آقای سعید ابوطالب آن را تولید و کارگردانی کرده بود.

اما سوال اینجاست که رئالیتی شو چیست و چه برنامه‌هایی در این ژانر قرار می‌گیرند؟ به زبان ساده می‌توان گفت رئالیتی‌شو موقعیت‌هایی از زندگی واقعی را به شکل مستند به تصویر می‌کشد. در این سبک برنامه‌ها، به‌جای بازیگران حرفه‌ای، مردم عادی، دانشجویان، دانشمندان جوان یا اعضای یک خانواده یا گروه‌های دوستی حضور دارند که در موقعیت‌های ویژه و تجربه‌نشده‌ای قرار می‌گیرند و فعالیت و عکس‌العمل واقعی آنان در آن موقعیت‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *