دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 13) آپارات و ویدائو

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۳ سیزدهم قسمت 13 سریال پوست شیر

دانلود قسمت پنجم سریال پوست شیر فصل دوم (قسمت 13) آپارات و ویدائو

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۳ سیزدهم قسمت 13 سریال پوست شیر همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی از ویدائو و اپارات را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۳ سیزدهم

دانلود با لینک مستقیم

فرهاد خالدی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره سریال پوست شیر ​​که این روزها روی آنتن شبکه خانگی می رود، گفت: «پوست شیر» نسبت به سایر آثار پخش شده از شبکه نمایش خانگی ، اثر جدی تری است. شبکه امروزه و از همه مهمتر این است که مسیر جدیدی را به تصویر می کشد. سفری ناشناخته که تصویری تازه از سینمای پلیسی ما ترسیم می کند.

وی افزود: در واقع پست شیر ​​سینمای پلیسی را با سینمای خانوادگی تلفیق کرد و خروجی قابل قبولی ارائه کرد و یکی از موفق ترین سریال های نمایش خانگی در سال های اخیر است که توانسته نظر عموم را به خود جلب کند.

این منتقد سینما ادامه داد: اگرچه سریال تلخ است و ممکن است بسیاری از سکانس های آن برای مخاطب گزنده و دافعه باشد، اما درام آنقدر جذاب است و بازی ها آنقدر حساب شده است که می توان گفت این سریال و تاریخ ارزش دیدن را دارد.

خالدی گفت: جمشید محمودی پس از تجربه های فراوان توانست از سریال سازی موفق بیرون بیاید.

بازی حجازی فر قابل قبول و قدرت سریال است

این منتقد در پاسخ به این سوال که بازی های بازیگران را چگونه توصیف می کند، گفت: بازی هادی حجازی فر بسیار خوب است و به نوعی برای این سریال سخت است. مخصوصاً برای موقعیت‌هایی که بعد از مرگ دخترش پیش می‌آید و اجرای آن حالات روحی که می‌گیرد، بازی او قابل قبول است و قدرت نمایش. البته همه بازی های این مجموعه خوب هستند و مثلا بازی شهاب حسینی کامل کننده نکات برجسته این مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: البته نمایش هایی از این دست را باید تا انتها تماشا کرد که چگونه داستان خود را جمع آوری می کنند، اما تاکنون این داستان کشش کافی برای جذب مخاطب و ادامه تماشا دارد.

خالدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت این سریال تصویربرداری آن است. کادربندی مرتضی غفوری به عنوان تصویربردار و نوع فیلمبرداری از نکات قابل توجه این سریال است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *