دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۵ پانزدهم کامل با کیفیت اصلی

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۵ پانزدهم کامل با کیفیت اصلی

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۵ پانزدهم کامل با کیفیت اصلی و ماجرای پیدا شدن ساحل که زنده است و رازهایی که در قسمت 15 برملا میشود.

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۵ پانزدهم

زمان پخش قسمت ۱۵ سریال پوست شیر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح می‌باشد.

قسمت ۷ فصل دوم سریال پوست شیر از پلتفرم فیلمنت در دسترس همه علاقه‌مندان و مشتاقان این سریال خواهد بود.

فردا چهارشنبه ساعت ۸ و ربع از همین جا منتظر لینک دانلود به صورت قانونی باشید… بی صبرانه منتظریم قسمت بعدی سریال پوست شیر هستیم.

در ادامه با چند کامنت درباره این سریال در خدمت شما هستیم:

همچنین ببینید:

نقد سریال پوست شیر سریالی پر از لات و لوت

آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است چه کسی او را ربوده؟

سریال پوست شیر ​​به قسمت 15 رسیده است و رازهای بیشتری در این سریال فاش خواهد شد. نعیم و دوستانش برای دستگیری صمد تلاش کردند و پس از رسیدن به خانه او متوجه شدند که پلیس قبل از آنها به صمد رسیده است و حالا باید منتظر باشند تا از صمد انتقام بگیرند. نعیم که پس از کشتن نریمان اکنون به اتهام قتل تحت پیگرد قانونی قرار دارد، به دنبال انتقام از صمد است زیرا همه سرنخ‌ها به صمد به عنوان قاتل اشاره می‌کنند.

برخی از کاربران ماجرا را این گونه پیش بینی کردند که صمد یکی از آشنایان یا اقوام تینا (دوست دختر سابق صدرا) است و وقتی صدرا به تینا خیانت کرد و با ساحل دوست شد تینا به فکر انتقام افتاد و از صمد خواست تا ساحل را به قتل برساند .

اما ابهام این پیش بینی این است که چرا ابتدا «فیلم تجاوز و قتل» را برای صدرا نفرستادند و اول فیلم را برای نعیم فرستادند؟

اگر تینا برای قتل ساحل برنامه ریزی کرده بود، باید ابتدا فیلم قتل و تجاوز جنسی را برای صدرا می فرستاد.

باید منتظر بمانیم تا در قسمت جدید پوست شیر ​​ببینیم این پیش بینی درست می شود یا خیر؟!

سریال پست شیر به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود و تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل دوم باقی مانده است. در این سریال بازیگرانی چون هادی حجازی فر، شهاب حسینی، علیرضا کمالی و پانته آ بهرام بازی می کنند که برای داستان سریال جذاب هستند. اضافه شد که تماشای قسمت ششم فصل دوم سریال پوست شیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظریات برخی از کاربران فضای مجازی درباره قسمت های قبلی

این قضیه ذهن منم مشغول کرده و تنها چیزی که الان با قضیه این فیلم که برای نعیم فرستان به ذهنم میرسه اینه که مو با موی جسد تطابق داشته نه ساحل و اون یه نفر رو صمد گرفته کشته. و یا اینکه اینا میخواستن صمد نعیم رو به اون باغ بکشونه حتما که این بعیده نعیم آزمایشگاه از کجا بیاره مو تطابق بده. اون دو نفرم که ساحل رو بردن قطعا نریمان و بهنام بودم هم هیکلی معلوم بود هم اینکه لباس بهنام تو فیلم همونی بود که تو کلانتری هم تنش بود.

——————————–

اونی که بهش تجاوز شده مشخص شد یه جنازه دیگه اس. اینجوری هم نشون داده که اذیتشون کنه. به ساحل تجاوزم که نشده و زنده اس. یه فکر مریض اینکارو میکنه


حالا اونجاش جالبتر میشه ک وقتی زن رضا از کار تو خونه فاطمی انصراف میده تو میدون تره بار از دوستش درخواست کار میکنه و دوستش همون ۲۰۶ عرق فروش رو معرفی میکنه و اتفاقا معلوم میشه  کار تو خونه مرد ناشناس رو هم همین زن، به زن رضا پیشنهاد داده بود

—————————-

باتوجه به قضیه درختی احتمالن حدس من اشتباه باشه راجب بهزاد ولی هرکی هست به‌داستان‌ پونزده‌سال پیش نعیم و‌قضیه دزدیشون بی ارتباط نیست و اینکه نعیم گردن گرفته ولی بی گناه بوده پاسوز رفیقاش شده

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. ساحل زنده اس نمرده صمددرحال فرارفیلم ساحل وفرستاد به نعیم

  2. ببخشیدصمد نبوداصل کاری فیلم زنده بودن ساحل وفرستادب نعیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا