دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت ۶ و ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ (یک تا ششم)

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت یک تا ششم (۱ تا ۶) سریال پوست شیر قسمت های 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت ۶ و ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ (یک تا ششم)

دانلود کامل سریال پوست شیر قسمت 1 تا 6

نام سریال پوست شیر
ژانر درام ، اجتماعی
گروه سنی 12+
کارگردان جمشید محمودی
تهیه کننده نوید محمودیی
پلتفررم عرضه کننده فیلم‌نت
بازیگران   هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه ،ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی ،بهزاد خلج، رضا بای، بابک کریمی ،مهرداد صدیقیان ، ژیلا شاهی

دانلودها

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم
دانلود قسمت چهارم
دانلود قسمت پنجم
دانلود قسمت ششم

سریال پوست شیر یکی از سریالهای جذاب شبکه نمایش خانگی میباشد که در اواخر مهر 1401 در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است و توانسته مخاطبان زیادی را کسب کند. در این سریال سوپر استار سینمای ایرانی یعنی شهاب حسینی حضور دار که خود مخاطبان زیادی را جذب میکند حال که داستان سریال نیز جذاب باشد میتواند استقبال گسترده ای از آن صورت گیرد.

داستان ریال درباره مردی است که 15 سال در زندان بوده است و حالا از زندان آزاد شده و میخواهد به زندگی سابق خود برگردد اما متوجه میشود که همسرش ازدواج کرده است او زندگی بسیاری پر فرراز و نشیبی را تجربه کرده است.

مجموعه تلویزیونی پوست شیر با بازی شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، ابوالفضل امیری، رضا بای، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی محصول سال ۱۴۰۱ با موضوع جنایی است.

با دانلود قسمت جدید پوست شیر متوجه می شوید که سریال پوست شیر محصول کشور عزیزمان ایران بوده به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی برادران جمشید محمودی و نوید محمودی ساخته شده است. جمشید محمودی متولد افغانستان بوده و جزو تبعه های افغان در ایران است. محمودی که جزو افراد موفق در سینمای ایران محسوب می شود از 6 سالگی به ایران مهاجرت کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *