سعید عابد راننده اسنپ کیست؟ بیوگرافی سعید عابد و پویه نوریان دختر مسافر

ماجرای سعید عابد راننده اسنپ و پویه نوریان دختر مسافر

سعید عابد راننده اسنپ که پویه نوریان (دختر مسافر) را در اتوبان پیاده کرد +تصاویر و ماجرای کامل را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

سعید عابد راننده اسنپ کیست؟ بیوگرافی سعید عابد و پویه نوریان دختر مسافر

پویه نوریان دختر مسافر در صفحه رسمی تویتر خود مدعی شده بود که راننده اسنپ به دلیل بدحجابی او را وسط بزرگراه از ماشین پیاده کرده است ودر پی انتشار این خبر وی مشخصات عکس راننده و پلاک خودرو را برای همه به نمایش گراشته تا همه را متوجه این رفتار راننده بشوند.

و اما واکنش مردمی در پی این ماجرا این طور بود که معتقد بودند انتشار عکس راننده اسنپ غیرقانونی و غیرمجاز استو نباید این دختر این کار را انجام میداد.

این دختر در پیامی عنوان کرد که شرکت اسنپ با وی تماس گرفته و بابت رفتار راننده خاطی از او معذرت خواهی کرده است

سعید عابد راننده اسنپ کیست؟

راننده اسنپ شخصی به هویت سعید عابد است که ۵۴ سال دارد و بازنشسته است و به دلیل کسب درآمد بیشتر در اسنپ مشغول به فعالیت است.

سعید عابد راننده اسنپ کیست؟ بیوگرافی سعید عابد و پویه نوریان دختر مسافر

ایشان درباره این واقعه اعلام داشت در روز 16 خرداد برای من درخواستی از سمت این خانم در شهرکی بنام قائم تهران آمد که من آن را پذیرفتم و وقتی به درب منزل خانه ایشان رسیدم این خانم در همان ابتدا در خیابان بدون روسری بود

و اصلا پوشش نداشته بودو من با خودم گفتم. وقتی ایسان سوار ماشینم شد از ایشان درخواست میکنم که پوشش خود را درست کند و به ایشان اطلاع میدهم که ماشین های بدحجاب را جریمه میکنند که به خاطر جریمه های نقدی که برای ماشین هایی که بدحجاب هستند پلیس در نظر میگیرد از ایشان میخواهم که روسری اش را بر سرش کند.

بنده هنوز 150 متری از محل مبدأ دور نشده بودم که از ایشان خواستم با توجه به قانون جرایم بد حجابی در ماشین پوشش خود را درست کند که ناگهان این خانم با لحن بسیار تند به شما مربوط نیست و بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و رانندگی تان را بکنید.

ماجرای پیاده شدن از ماشین

بعد از شنیدن این ماجرا بنده به ایشان گفتم که من نمی توانم شما را به مقصد برسانند و همونجا ایشان را پیاده کردند و دقیقا همون بلوار قائم در حالی که فقط ۱۵۰ متر از مبدأ فاصله گرفته بودند و نگه داشتن که خود ایشان از ماشین پیاده شد و من از ایشان خواستم که از ماشین پیاده شدم پیاده بشه حتی گفتم که می‌توانم ایشان را به مبدا برگردانم نه مقصد.
آقای سعید عابد اشاره کرد که بنده می‌خواهم شکایت کنم.

دیدار سعید عابد راننده اسنپ با پویه نوریان دختر مسافر اسنپ

وی درباره ادامه برخورد این خانوم درباره تقاضای سر کردن روسری گفت بعد از پیاده شدن این خانوم به من گفت که من با اسنپ تماس میگیرم و شکایت می کنم.

تماس تلفتی با پلیس 110

اما بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و به پلیس گفت که یک نفر در بلوار قائم با این شماره پلاک مزاحمم شده من همان موقع به پلیس تماس گرفتم و ماجرا را شرح دادم که پلیس به همان جا بماند و صورتجلسه کند اما این خانم بعد از تماس گرفت و من هم نیم ساعت منتظر ماندم و وقتی دیدم پلیس نمی‌آید به ناچار رفتم .

همچنین ببینید:

تماس با مدیر اسنپ توسط سعید عابد

همان لحظه با پشتیبانی اسنپ تماس گرفتم و اپراتور پشتیبانی به من گفت شما کار درستی انجام دادی و طبق قوانین مربوط به اسنپ رفتار کرده اید .

سعید عابد راننده اسنپ کیست؟ بیوگرافی سعید عابد و پویه نوریان دختر مسافر

تا پیش از انتشار این تصویر توسط این خانوم و انتشار عکس‌های بنده و شماره پلاک من هیچ کس از اقوام و آشنایان بنده نمی دانستند که من در اسنپ هستم و الان همه از این موضوع باخبر شدن من در طول مدتی که در اسنپ فعالیت داشتم حتی درخواست افرادی که در نزدیکی محل سکونت و دوستانم را بودن قبول نمی‌کردنم

اما حالا این خانم با این کارش باعث شد تا همه بفهمند که من در اسنپ کار می کنم البته کار کردن در اسنپ نیستم من بازنشسته هستند و مثل خیلی از تصاویری که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند نیازمند به این هستم که کار کنم.

همچنین ببینید:

بنده ناراحت نیستم و حتی قانون اسنپ را به ایشان تذکر دادم اما این خانم حریم شخصی و خصوصی مرا در فضای مجازی فاش کرده اگر این خانم برای تمام شدن ماجرا این حرف را زده که هیچ اما اگر واقعا اسنپ عذر خواهی کرده باشه که نمیدانم چه بگویم.

وی در خصوص عذرخواهی اسنپ از دختر بدحجاب گفت اسنپ در اقدام عجیب از دختر هنجار شکنی که عرف جامعه را نادیده گرفته بود عذرخواهی کرده

سهیل کریمی مستندساز نیز نسبت به برخورد تاکسی اینترنتی اسنپ با راننده شاغل واکنش نشان داد و خواستار تقدیر از ظهر راننده قانون‌مدار شد

وی همچنین تأکید کرد اگر اسنپ از سعید عابد راننده مذکور تقدیر نمی‌کرد پویش تحریم اسنپ را راه بیندازیم پس از بررسی موضوع برخورد عذرخواهی کردند که اگر این ادعا درست باشد

لازم است مسئولین مربوط به این موضوع رسیدگی کند و با شرکت تاکسیرانی اسنپ برخورد قانونی خواهیم کرد.

دیدار سعید عابد راننده اسنپ با پویه نوریان دختر مسافر اسنپ

دیدار سعید عابد با پویه نوریان

پویه نوریان دخترمسافر اسنپ به همراه خانواده اش با سعید عابد راننده اسنپ دوباره ملاقات و از وی عذرخواهی کرده است.گفته شده است که راننده اسنپ قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اشعارحافظ و کتاب سلام برابراهیم به این مسافر داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. همه مردم پویه نوریان را میشناسند

  2. محمدرضا اصغری

    سلام علی آقا
    جسارتآ ایشون که فرمودین کی هستند ؟

  3. اگه قانونمندانه به قضیه نگاه کنیم حق باراننده اسنپ میباشد.خارج ازداستان آژانس اینترنتی وبدحجابی وبدحرفی وبداخلاقی وهمه اینها راننده سن پدر دخترمسافر راداشت بایدمسافراحترام سن بزرگ ایشون راحفظ میکردندکه نکردندولی بارکج به منزل…..شمابگین

  4. خدابزنه توسرمون ببین سرچه بحث میکنیم فرسادن هوا ها ماهوارهبرای کشف یک زمین دیگر کشورای دیگه ها باعلم شون خداراپیدا کردند ما باعلمممون نکبت را

  5. چرا جدیدا همه مشکلات منشاءش حجاب شده؟ نمیدونم تقصیر بی حجاباس یا اونایی که زیادی حساسن رو این موضوع..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *