سقوط هواپیمای آموزشی در مازندران (سقوط هواپیمایی نظامی اموزشی)

سقوط هواپیمای آموزشی در متل قو مازندران (سقوط هواپیمایی نظامی)

سقوط هواپیمای آموزشی در متل قو مازندران (سقوط هواپیمایی نظامی) و کشته شدن خلبان و کمک خلبان را به همراه جزئیات رد ادامه این صفحه ببینید.

سلیمی؛ رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر اعلام کرد:
▪️یک فروند هواپیما که از بیشه کلاه به مقصد تهران در حال پرواز بوده است بر اساس گزارش مردمی و نهادهای نظامی در ساعت ۱۳:۰۰ UTC، حوالی متل قو (سلمان شهر )سقوط کرد .

سقوط هواپیمای آموزشی در مازندران

سقوط هواپیمای آموزشی در متل قو مازندران (سقوط هواپیمایی نظامی)

▪️این پرواز ۴ نفر سرنشین داشته و از مهرشهر به سمت رشت در حال پرواز بوده که پس از پیاده کردن دو سرنشین آن و بازگشت از رشت، در ۸ مایلی غرب نوشهر دچار سانحه می شود.

▪️لاشه هواپیما در منطقه کیله کلا عباس آباد پیدا شده که متاسفانه دو نفر سرنشین آن جان خود را از دست داده‌اند.

▪️در این سانحه ۹ نیروی عملیاتی هلال احمر و ۳ دستگاه خودرو برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده بودند.

سردار احمد نوریان درباره جزئیات سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در شمال کشور اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز، یک فروند هواپیمای “سسنا” در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متأسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء‌الله پیوستند.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه این حادثه در منطقه “سلمانشهر” در استان مازندران اتفاق افتاد،گفت: بلافاصله در ساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محل اعزام شدند که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر آنلاین

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *