سنگ قبر علی انصاریان را ببینید (عکس سنگ مزار علی انصاریان)

سنگ قبر علی انصاریان را ببینید (عکس سنگ مزار علی انصاریان)

سنگ قبر علی انصاریان را ببینید (عکس سنگ مزار علی انصاریان) را در این صفحه مشاهده نمایید.

علی انصاریان بازیکن فوتبال و بازیگر مطرح کشورمان که چند پیش بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت این روزها دیگر به دست فراموشی سپرده شده است و کمتر کسی از او یادی میکند که البته این رسم دنیا است.

امروز از سنگ قبر این چهره محبوب رونمایی شد و تصویری زیبا را روی سنگ قبر این فوتبالیست و بازیگر حک کرده اند که قرار است این سنگ بر روی مزار و دیگر بالای مزار نصب شود.

سنگ قبر علی انصاریان را ببینید

این هنرمند و ورزشکار کشورمان که در چند سال اخیر یکی از چهره های پرکار و محبوب کشورمان بود متاسفانه بعد از ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

سنگ قبر علی انصاریان را ببینید (عکس سنگ مزار علی انصاریان)

لازم به ذکر است که انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران است. او شغل های زیادی داشته است بازیکن فوتبال بوده و در تیم های پرسپولیس و استقلال نیز بازی کرده است و بعد از این وارد حرفه خوانندگی شد و مشغول کار بازیگری و کارگردانی شد.

او فوتبال را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز ‌نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس پیوست. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران پیوست و تنها یک فصل دراین تیم‌بازی کرد.

انصاریان سال ۱۳۸۵ به عنوان بمب نقل و انتقلات به مدت یک فصل راهی تیم رقیب، استقلال شد سپس از سال ۸۶ تا ۸۸ یکسال در استیل آذین و استقلال اهواز بود.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *