سوتی و گاف محسن رضایی خودمان را کنار مردم نمی دانیم

فیلم کامل سوتی و گاف محسن رضایی خودمان را کنار مردم نمی دانیم

سوتی و گاف محسن رضایی به هیچ وجه خودمان را کنار مردم نمی دانیم گافی که سوژه رسانه های معاند قرار گرفته است.

سوتی و گاف محسن رضایی خودمان را کنار مردم نمی دانیم

سوتی و گاف محسن رضایی خودمان را کنار مردم نمی دانیم

محسن رضایی این روزها با جدا شدن از کابینه ابراهیم رئیسی مورد بحث بحث بسیاری از رسانه ها بود او روز گذشته در گفتگوی تلفنی با صدا و سیما سوتی و گاف عجیب و غریبی داد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است .

محسن رضایی تاکید ویژه‌ای داشت که به هیچ عنوان ما خودمان را کنار مردم نمی دانیم و این صحبت های او سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت .

آقای محسن رضایی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۳۳ در روستای بابا احمد واقع در شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان بوده و اصالتاً بختیاری است او سال ها را به عنوان فرمانده سپاه فعالیت داشته است و در حال حاضر معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی میباشد و همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است آقای محسن رضایی در دانشگاه امام حسین نیز تدریس می کند جالب است بدانید که محسن رضایی در سال ۱۳۵۰ توسط ساواک دستگیر و مدت‌ها در زندان به سر می‌برد .

همسر محسن رضایی، معصومه خدنگ نام دارد، که رضایی از طریق امام جماعت مسجد جامع احمدیه نارمک، به عنوان عضوی از خانواده‌ای انقلابی، با او آشنا شد و ازدواج کرد. فرزندانش به ترتیب احمد، سارا، علی، زهرا و مهدیه نام دارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *