سورپرایز نخست وزیر لبنان برای دخترش با پسر مورد علاقه اش (فیلم)

سورپرایز نخست وزیر لبنان برای دخترش با پسری که عاشقش بود (فیلم)

سورپرایز نخست وزیر لبنان برای دخترش با پسر مورد علاقه اش (فیلم) جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نخست وزیر لبنان دخترش را به شکل عجیبی سورپرایز کرد و پسر مورد علاقه دخترش را به همه معرفی کرد.

سورپرایز نخست وزیر لبنان برای دخترش با پسر مورد علاقه اش (فیلم)

ماجرا از این قرار بود که در جشن ملی لبنان سهد حریری نخست وزیر این کشور همه را جمع کرده بود و جشن سالیانه را برگزار میکردند.

فیلم سورپرایز نخست وزیر لبنان برای دخترش

ناگهان سعد حریری اعلام کرد که دخترش بر روی صحن بیاید! وقتی دخترش امد به او گفت میخواهد که پسری که دخترش به او علاقه دارد را بر روی صحن بیاورد و ناگهان دوست پسر دخترش بالا آمد و از او خواستگاری کرد و سپس حلقه نامزدی را درون انگشت دخترش کرد.

این ویدئو بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا به همراه داشته است و بسیاری از کاربران سعد حریری را شایسته تقدیر دانسته اند که به علایق فرزندش توجه کرده است.

گفتنیست سعد حریری ۱۸ آوریل ۱۹۷۰ در ریاض عربستان زاده شد. او پسر رفیق حریری و همسرش نضال بستانی (اهل عراق) است. زبان مادری او عربی است؛ ولی به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نیز صحبت می‌کند. او در سال ۱۹۹۲ از مدرسه بازرگانی دونو در دانشگاه جرج‌تاون با مدرک مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد. سپس به عربستان سعودی بازگشت و در آنجا بخشی از کارهای بازرگانی پدرش در ریاض را تا هنگام ترور پدرش در سال ۲۰۰۵ مدیریت کرد

پیش از ورود به سیاست، حریری به عنوان رئیس کمیته اجرایی شرکت ‘أوجیه تیلیکوم’ خدمت کرد که منافع مخابرات در خاورمیانه و آفریقا را دنبال می‌کرد. علاوه بر این، حریری رئیس شرکت أمنیتی القابضة و عضو هیئت مدیره أوجر إنترناسیونال إنترپرس دی ترافوس إنترناتیونوکس و شرکت اوجیه عربستان و بانک سرمایه‌گذاری عربستان، گروه پژوهش و بازاریابی عربستان سعودی و تلویزیون مستقبل بود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *