(عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها

(عکس) افتخار سیروان خسروی به رای ندادن به روحانی +واکنشها

(عکس) افتخار سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سیروان خسروی در اینستاگرامش نوشت که یکی افتخارات زندگی اش این است که به روحانی رای نداده است و از اینکه تورم در کشور به وجود امده و حسن روحانی نتوانسته کاری از پیش ببرد بر گردن افرادی انداخت که به او رای داده اند.

این در حالیست که همه ما میدانیم ریشه همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه امریکاست چرا در 4 سال اول ریاست جمهوری حسن روحانی همین قیمت دلار به مدت 4 سال ثابت ماند اما بعد از خروج امریکا از برجام مشکل پشت مشکل گریبان اقتصاد ایران را گرفت.

(عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام

(عکس) افتخار سیروان خسروی به رای ندادن به روحانی +واکنشها

سیروان خسروی در اینستاگرامش نوشت:

اگه نكته قابل افتخارى تو زندگيم باشه ، قطعا بزرگترينش اينه كه به تو و هيچكدوم از دوستا و رُقباى(!) قبليت راى ندادم و خودم رو در انتخاب اين وضعيت شريك نميدونم. نه تو ، نه خاتمى ، نه احمدى نژاد و نه موسوى و رئيسى. نكته جالب اينه كه هيچوقت هم نتونستم حتى ١ نفر از دوستامو با خودم همراه كنم و اتفاقا به كمبود اطلاعات اجتماعى و سياسى و منفعل بودن متهم شدم.
آفرين به بينش سياسى و اجتماعى دوستانى كه اين روزها چيزى جز سلِفى و دعوت به كتاب خوانى و فيلم خوب ديدن ازشون نميبينيم ولى به زودى دوباره سر و كله شون پيدا ميشه و شهوت نزديك شدن به قدرت اونا رو به روشنفكرهاى يه شبه تبديل ميكنه.
و البته اين تازه روزهاى خوبمونه…

واکنشها به این پست سیروانی خسروی

(عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها (عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها (عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها (عکس) سیروان خسروی رای ندادن به روحانی در اینستاگرام +واکنشها

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *