فیلم لحظه شادی عجیب سردار آزمون بعد از گل دوم مقابل ولز خفه کردن کی‌روش

فیلم کامل شادی عجیب سردار آزمون خفه کردن گلوی کی‌روش بعد از گل دوم مقابل ولز

فیلم لحظه شادی عجیب سردار آزمون بعد از گل دوم مقابل ولز خفه کردن کی‌روش

فیلم لحظه خفه کردن کی‌روش توسط سردار آزمون بعد از گل دوم از روی خوشحالی گردن و گلوی کارلوس کی روش را فشار داد

بعد از گل دوم سردار آزمون آنقدر خوشحال بود که گردن کیروش را گرفته بود و فشار میداد و کی‌روش از این کار سردار تعجب کرده و به او خندید.

فیلم لحظه خفه کردن کی‌روش توسط سردار آزمون

سردار آزمون که موفق نشد در این بازی گل بزند و همچون بازی اول توب هایش به تیرک خورد او در این بازی تعویض شد و بر روی نیمکت اداممه بازی را تماشا کرد که بعد از گل دوم ایران سر از پا نمیشناخت و گردن کارلوس کیروش را فشار داد که مورد توجه رسانه ها و عکاسان خبری قرار گرفت.

فشار ایران پس از اخراج گلر ولز حفظ شد و در اواخر وقت‌های اضافه دو بار دروازه این تیم توسط شاگردان کی‌روش فرو ریخته شد. ابتدا چشمی و سپس رامین رضاییان تیر خلاص را به هم‌بازی‌های گرت بیل زد.

همچنین ببینید:

فیلم خلاصه بازی فوتبال ایران و ولز 2 بر صفر امروز جام جهانی 2022 قطر

ایران یک – ولز صفر ( دقیقه ۸+۹۰- روزبه چشمی): حرکت ایران از سمت سمت چپ مدافعان ولز را به اشتباه انداخت و آلن توپ را به پشت محوطه فرستاد و روزبه چشمی با شوتی فوق العاده دروازه ولز را فرو ریخت.

ایران دو – ولز صفر (۱۲+۹۰- رامین رضاییان): در حالی که ولز بی محابا حمله می کرد و چیزی برای از دست دادن نداشت روزبه چشمی توپ را با سر از دفاع به طارمی رساند، مهدی طارمی توپ را برداشت و با پاسی فوق العاده رامین رضاییان را در موقعیت گلزنی قرار داد و رامین با ضربه چیپش دروازه ولز را برای بار دوم باز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *