دانلود کامل شب آهنگی مجتبی شفیعی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی مجتبی شفیعی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی مجتبی شفیعی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان قسمت بیست و پنجم برنامه شب آهنگی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل شب آهنگی مجتبی شفیعی

دانلود کامل شب آهنگی مجتبی شفیعی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

در این قسمت از برنامه شب آهنگی آقای شفیعی یکی از کارگردانها و چهره های معروف اینستاگرام دعوت شده است که با کلیپ های زودنیوز به شهرت دست یافت. برخی ها گمان میکنند که شفیعی فقط در اینستاگرام فعالیت دارد در حالی که او تجربه بازی در سینما و تلویزیون را نیز در کارنامه خود دارد و سالها به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.

دانلود کامل شب آهنگی با حضور محتبی شفیعی

.

✅ دانلود همه قسمت های برنامه شب آهنگی

مجتبی شفیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. یکی از مهمترین کارهای مجتبی شفیعی، بازی در سریال آخرین روزهای زمستان است.

مجتبی شفیعی در سال 1391 دوران پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در کار مهمی به ایفای نقش پرداخته است. کار مهم مجتبی شفیعی در سال جاری بازی در سریال آخرین روزهای زمستان به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

شاید یکی از مهمترین قسمت های زندگینامه مجتبی شفیعی بازی در سریال آخرین روزهای زمستان بوده است. مجتبی شفیعی فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد و در سال 1391 در سریال آخرین روزهای زمستان نقش مهمی را ایفا کرد که با مهارت خود و آن نقش توانست آن را به مخاطبان تلویزیون ارائه دهد. او در این سریال با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است. مجتبی شفیعی با بازی در سریال آخرین روزهای زمستان توانست تجربه بازیگری موفقی را کسب کند و همکاری با بازیگرانی چون حامد پورمحمدی، مهدی زمین پرداز، ابراهیم امینی و سهیل بابایی بر تجربیات او افزود.

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ماه ۱۳۵۸ در بندر انزلی می باشند. ایشان استندآپ کمدین ، مجری ، و بازیگر طنز تلویزیون ایران می باشند.

آقای آهنگی تحصیلکرده مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشند.

سال دوم راهنمایی در جشن های دهه فجر من برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشتم اما گروه ، بازی خوبی نداشتند که حرص معلم حرفه و فن مان درآمد.

گفت آقا جمع کنید این که نشد بازی ، میکروفن رو بدید حامد ، من که سر کلاس ادای معلما را در میاوردم همونا رو انجام دادم و خوانندگی و تقلید صدا را هم اضافه کردم.

مهمانانی که رو به روی صندلی حامد آهنگی می‌نشینند نیز باید میزان جنبه خودشان را اعلام کنند. موضوع جالب اینجاست که اتاق فکر شب آهنگی بر اساس میزان جنبه مهمان، یک سری سوال طراحی کرده که به دست مجری می‌رساند. وجود این اتاق فکر در پشت برنامه و در آوردن یک سری سوال با توجه به کارنامه، میزان جنبه و خلق و خوی مهمان از نکات طلایی است که در شب آهنگی وجود دارد. شاید این موضوع در وهله اول ضعف به نظر بیاید و خوانش سوالات از روی کاغذ توسط مجری چندان جالب نباشد اما باور کنید بسیار بهتر از پرت و پلا گفتن میزبان است؛ ضمن اینکه حامد آهنگی حتی المقدور سعی می‌کند خودش را مانند مجریان اخبار وابسته به کاغذهای روبرو نکند.

درست است که در سطور بالاتر گفتم آهنگی خودش بامزه است و در باب بامزه بودن زور نمی‌زند اما واقعیت اینجاست که گاهی این کار را می‌کند و تنها در همین مواقع است که خودش را لوث می‌کند. این البته از خصلت‌های همیشگی او بوده و سعی دارد از یک من ماست کره در بیاورد و با کوچکترین چیز هم یک شوخی بکند. شاید این خصلت از نظر برخی جالب به نظر بیاید اما آهنگی می‌تواند با کنترل این قبیل شوخی‌ها، اجرای قدرتمندتری از خود برجای بگذارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *