شمردن پول توسط ترامپ در کمک به خیریه (فیلم)

شمردن پول توسط ترامپ در کمک به خیریه (فیلم)

شمردن (شمارش) پول توسط ترامپ در کمک به خیریه (فیلم) و جزئیات و حواشی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شمردن پول توسط ترامپ در کمک به خیریه

فیلمی در شبکه های اجتماعی از دونالد ترامپ منتشر شده است که حواشی زیادی را به وجود آورده است.

رئیس جمهور امریکا که در یک مراسم برای کمک به صندوق خیریه حضور پیدا کرده است برای کمک به به این صندوق به صورت نامحسوس پول های خود را از جیب کت خود بیرون اورده و شروع به شمارش میکند! این حرکت او توسط یک دوربین ضبط شده که در نوع خود بسیار عجیب است!

شمردن پول توسط ترامپ در کمک به خیریه (فیلم)

برخی از کاربران ایرانی او را به ایرانیهایی تشبیه کرده اند که در مجالس عروسی برای دادن پول شروع به شمردن اسکناس ها در مقابل دوربین میکنند.

فیلم را در زیر مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ تاجر ثروتمند، سرمایه گذار، شخصیت تلویزیونی و نویسنده امریکایی است که مدیر عامل سازمان ترامپ و بنیان گذار تفریحگاه های ترامپ می باشد. سبک زندگی عجیب ترامپ، رفتار رک و نقش او در برنامه تلویزیونی شبکه NBC تحت عنوان کارآموز (The Apprentice)، او را به شخصیت مشهوری تبدیل کرده است که در سال ۲۰۱۱ در لیست ۱۰۰ شخصیت مشهور مجله فوربز رتبه ۱۷ را کسب کرد.

دونالد، فرد ترامپ، یک ملاک ثروتمند نیویورکی بود. دونالد در حالیکه در دانشگاه پنسیلوانیا درس می خواند، در شرکت پدرش، الیزابت ترامپ و پسران، کار می کرد و در سال ۱۹۶۸ رسماً به آنها ملحق شد و در سال ۱۹۷۱ کلیه امور شرکت به او سپرده شد و او نام شرکت را به Trump Organization تغییر داد.
در سال ۲۰۱۰، ترامپ علاقه خود به نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد، البته او در می ۲۰۱۲ اعلام کرد که نمی خواهد نامزد شود.

تولد و کودکی
ترامپ در محله کوئینز نیویورک به دنیا آمد. فرد و ماری والدین او، در سال ۱۹۳۶ با هم ازدواج کرده بودند. فرد متولد نیویورک و مری متولد اسکاتلند بود. دونالد یکی از ۵ فرزند این خانواده بود. فرد جونیور بزرگ ترین برادر دونالد در سال ۱۹۸۱ و در سن ۴۳ سالگی در گذشت. اجداد دونالد از مهاجران آلمانی بودند که در سال ۱۸۸۵ به آمریکا مهاجرت کرده بودند و در سال ۱۹۲۹ شهروند آمریکا شدند.
دونالد به همراه برادرانش به مدرسه کوفرست رفت و در سن ۱۳ سالگی بعد از بوجود آوردن مشکلاتی در آنجا، والدینش او را به آکادمی نظامی نیویورک (NYMA) فرستادند، تا بتوانند انرژی و ادعایش را در مسیر درستی هدایت کنند. او در NYMA به درجه آکادمیک نایل شد و در سال ۱۹۶۲ برای تیم فوتبال و بیس بال آکادمی بازی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *